  • 31. Data: 2021-09-04 20:54:24
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 17:01, heby pisze:
    > Na przykład cenę kilometra.

    Po szybkim ładowaniu? ;)

    A całkowity koszt zakupu i eksploatacji np. przez 5 lat liczyli?

  • 32. Data: 2021-09-04 20:56:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 17:01, heby pisze:
    > No nie wiem, mój produkuje dziennie ze 70kWh latem. Całkiem do rzeczy.
    > Coś koło bodaj 400km do przejechania. Dziennie robię może z 10km
    > średnio. Zaryzykuje, że dało by radę.

    A mieszkasz w mieście?

  • 33. Data: 2021-09-04 20:59:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 20:28, _Master_ wrote:
    > Rozumowanie OD CZAPY

    Nie, to tylko rozumowanie pokazujace absurd myślenia antyelektryków.

    > Ekofaszyści chcą zakazać spalinowych bo "powodują smog"

    Bo powodują. Ale żeby od razu zakazywać. Nie, po co. Same wiginą jak
    panie ostatni tokarz od tulejek w turbo passerati.

    > Jako CAPANEUM proponują elektryki.

    Bo produkują mniej pyłu z klocków a wiecej z opon.

    Czyli bez zmian, jeśli chodzi o kurz.

    Ale produkują też 0 spalin.

    A to już dobrze. Spaliny z samochdów smalinowych są groźne z kilku powodów.

    > Tylko że po przeanalizowaniu procentowego składu SMOOOOOOGUUUUU efekt
    > ZMNIEJSZENIA będzie znikomy.

    Czyli dla środowiska przejście na elektryki będzie zupełnie
    niezauważalne. To o co taki ból dupy zwolenników spalinowców?

    > Tak legnie w gruzach ekologiczność elektryków również w kwestii
    > miastowego smogu.

    Obawiam się że ekologiczność elektryków nigdy nie miała związku ze
    smogiem, a faktem że paliwo jest dostępne w postaci dachu i mamy go
    ponoć nadmiar, jak płaczą dostawcy energii.

    I że ta zaleta jest większa, niż wszystkie ich wady razem wzięte + kilka
    wymyślonych w tym wątku.

    > UWAGA! W Polsce. Bo Polacy są BIEDNI i palą w piecach
    > tym na co ich stać.

    Już nie.

  • 34. Data: 2021-09-04 21:00:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 20:23, _Master_ wrote:
    > Bo mają OGROMNY moment obrotowy ;-)

    Lokomotywy też.

    Nie można go ograniczyć? To jedna linijka we firmware.

  • 35. Data: 2021-09-04 21:01:08
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 20:22, _Master_ wrote:
    > Odpowiedź musi być na takim samym poziomie SKRAJNOŚCI jak te kłamstwa i
    > całe tej hejt którym rzygają ekofaszyści ;-)

    Teraz się będziecie przerzucać skranościami, jak gówniaki w piaskownicy?
    Serio?

  • 36. Data: 2021-09-04 21:02:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 20:54, _Master_ wrote:
    > Po szybkim ładowaniu? ;)

    Po ładowaniu pod domem.

    > A całkowity koszt zakupu i eksploatacji np. przez 5 lat liczyli?

    Ale to argument ekonomiczny. A tutaj podobno chodzi o hore curki i ten
    straszliwy, morderczy pył z opon.

  • 37. Data: 2021-09-04 21:02:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 20:56, _Master_ wrote:
    > A mieszkasz w mieście?

    Tak.

  • 38. Data: 2021-09-04 21:12:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 17:36, heby pisze:
    > W tym wątku padł tylko głupi argument o pyle z opon i hamulców. Tylko do
    > niego się odnoszę.

    Ty to za mądry to nie jesteś ;-)

    Pierwszy link z googla

    https://www.auto-swiat.pl/porady/czy-to-samochody-tr
    uja-najbardziej/6vsk90x

  • 39. Data: 2021-09-04 21:25:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Co ciekawe, nowe, ekologiczne auta elektryczne mogą przyczyniać się do
    ich większej emisji, niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z silnikami
    spalinowymi, bo są od nich cięższe, ale lepiej przyspieszają, a to
    przyspiesza zużywanie się opon. Przeciętnej wielkości opona samochodu
    osobowego podczas całej eksploatacji traci nawet ponad kilogram masy, a
    jej pozostałości w postaci pyłów trafiają do atmosfery. "

  • 40. Data: 2021-09-04 21:26:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 21:02, heby pisze:
    > Ale to argument ekonomiczny.

    Ty zacząłeś ;-)