  • 291. Data: 2021-09-09 14:44:03
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-08-września-2021 o 23:47, ii pisze:

    > Mnie już stać :-)

    Co Ty? Za PiSu Cię STAĆ? To już NIEDŁUGO ;_)

    > No ale nie cały dzień, 8h pracują a auto stoi i czeka.

    Ładowanie bezpieczne nie degradujące żywotności baterii w obecnych
    elektrykach z prawie NORMALNYM zasięgiem przekracza 24 godziny

    Zwykłe gniazdo bardzo łatwo zorganizować.

    Szybkie ładowanie podnosi koszty.

    Wniosek. Zasięgi muszą się zwielokrotnić aby infrastruktura sama się
    ZROBIŁA ;-) przy obecnych technologiach KAMIENIU KUPA '=_

  • 292. Data: 2021-09-09 14:45:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-08-września-2021 o 23:09, ii pisze:
    > Jeżdżę elektrykami i ładuje je kiedy rozładują się. Do nocy czekam gdy
    > tania energia jest. Inaczej nie czekam, bo nie ma na co.

    Ale Ty masz reno ;-) Nie jesteś normalny ;-)

  • 293. Data: 2021-09-09 14:53:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-08-września-2021 o 10:32, heby pisze:
    > Napisałeś że "elektryki produkuj więcej, bo maja większy moment".

    KURWA MAĆ.

    A następnego zdania już nie przeczytałeś?

    Mniej hamują klockami. To był Twój argument i to PRAWDA.

    Ale więcej zużywają opon i w sumie ilość pyłu powstaje PORÓWNYWALNA.

    Zostało w ten sposób OBALONE Twoje twierdzenie że elektryk mniej truje
    Wtórnie.

    Z brakiem trucia z rury nikt nie dyskutuje bo to FAKT ale jak się to
    obejrzy w szerszym kontekście całego SMOGU to jest to minimalna różnica
    okupiona koniecznością wyprodukowania DROGIEGO i nie praktycznego samochodu.

    Dostałeś to na początku.

    Dlaczego tego nie przeczytałeś i bijesz dalej pianę?

    DLACZEGO?

  • 294. Data: 2021-09-09 14:59:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-07-września-2021 o 18:48, heby pisze:

    > Skoro nie gorzy, to o co drama i dlaczego ekolodzy to faszyści?

    Bo chcą mnie zmuszać do kupowania droższego pojazdu pod przykrywką walki
    ze smogiem.
    Walka w ten sposób to jedno wielkie KŁAMSTWO.

    A faszysta jak to faszysta. Będzie poniżał i zmuszał inaczej myślących
    do zmiany poglądów i zachowań. Bez argumentów i dyskusji. ON WIE LEPIEJ.

  • 295. Data: 2021-09-09 15:35:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:31, _Master_ wrote:
    > Popytaj w UE

    Obawiam się, że w UE jest wolny rynek. W PiSolandzie jest planowanie
    centralne. Mamy doświadczenia i ludzi.

  • 296. Data: 2021-09-09 15:36:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:32, _Master_ wrote:
    > No właśnie mamy przykład jak ideologia ekofaszystowska

    Nie czujesz swądu własnej ideologi prawiczkowej?

    Każdy skrajny pogląd i przynależność do dowolnej skrajnej partii
    świadczy o głebokim debiliźmie.

    Wlasnie dlatego ani prawakiem, ani lewakiem nie będe nigdy.

  • 297. Data: 2021-09-09 15:37:08
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:36, _Master_ wrote:
    > Ty to chyba jeszcze wierzysz że człowiek może zatrzymać ocieplenie
    > klimatu? ;)

    Nie może w tej chwili. Może je jednak spowolnić aby zyskać czas na
    wynalezienie technologi która z nim zrobi porządek.

  • 298. Data: 2021-09-09 15:38:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:26, _Master_ wrote:
    > Podaj SWOJE WIARYGODNE DANE.

    Rzecz w tym, że ja w tym wątki niczego nie postuluje. Tylko dopytuje
    skąd inni mają postulaty. Jak na razie postulaty są wyłącznie
    ideologiczne, prawiczkowe i lewackie.

  • 299. Data: 2021-09-09 15:40:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:28, _Master_ wrote:
    > Nie unikaj tematu. Pokaż że moje dane Są ZŁE!!!

    Cieżar dowodu zawsze spoczywa na głoszącym kontrowersyjne tezy. Tak to
    jest od kilku tysięcy lat. Sprawdza się.

    > Np. że z rury samochodu spalinowego wylatuje 50/70/90 % składników SMOGU
    > i że jak z tej rury nie będzie wydobywać się 50/70/90 % to mniej dzieci
    > będzie umierać.

    Tylko że jak nic takiego nie postuluje i nie postulowałem. Ja sobie
    tylko gotuje prawiczka na twardo, w wątku. Jak by się trafił lewaczek,
    to bym go te podgotował. Debilizm należy zwalczać.

  • 300. Data: 2021-09-09 15:40:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2021 14:24, _Master_ wrote:
    > Znajdź

    Ja nie muszę. Nie głoszę tez wyssanych z manifestów politycznych.