  • 111. Data: 2021-09-05 12:52:19
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 00:56, heby pisze:
    > Możliwe, że będa ją dodawali w bonusie no tego miliona aut do Pinokia,
    > zamiast dotacji.

    Jakby dodawali akumulatory do magazynowania prądu do takich instalacji
    to miałoby sens ;-)

  • 112. Data: 2021-09-05 12:56:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 10:59, heby pisze:
    > I wiesz co? To by było zajeb...
    >
    > Pół roku jeździsz za darmo.

    Fantasta. Pół roku to pracujesz w Polsce na podatki To są konkrety
    którymi trzeba się ZAJĄĆ a nie pierdolić o jakichś elektrycznych
    melexach które trzeba ładować 24 godziny.
    Wtedy Kowalski będzie sobie mógł kupić elektryka do miasta.

  • 113. Data: 2021-09-05 13:11:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.09.2021 o 23:51, heby pisze:

    > Tak samo mówili o Seicento 900.

    seicento było tanie, elektryki nie są

    a jak będą i drogie, i dodatkowo ograniczone programowo to ilość chętnych od tego nie
    wzrośnie

  • 114. Data: 2021-09-05 14:05:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.09.2021 o 10:55, heby pisze:

    > Generalnie zmienia się. 3 lata temu to generalnie wyglądało inaczej.

    Zmieniło się raptem na początku pandemii. Od roku już po zmianach i
    korki jak zawsze.

    > Lub prawidłow infrastruktura w miastach.

    Że co?

    > Bo nie kazdy pracuje zdalnie.

    Samochodów na mieście tyle co przed zmianami. Zresztą jak ma stać i nie
    jeździć to dalej spalinka bardziej ekologiczna bo mniej śmiecia do jjej
    produkcji potrzeba, a jak nie jeździ to nie widać różnicy w paliwie.

    > Rzecz rozbija się o to, że 3 lata temu miałeś walidne argumenty. Obecnie
    > pękają w wielu miejscach. nagle okazuje się że można ładować samochód z
    > pominięciem węgla.

    Nie, nie można. Co byś nie zrobił zawartość paliw kopalnych to ponad 3/4
    w miskie. A bajki o tym jak to z twojej PV ładyjesz swojego dedykowanego
    EV to tylko dla dzieci. Nawet jak nim nie jeździsz i rzeczywiście stoisz
    pod panelem w dzień to i tak potrzebujesz systemu energetycnego, który
    jest na węgiel i na nim "pasożytujesz" ze swoimi panelami.

    > Po zakończeniu pracy, czyli po południu.

    Ale wiesz, że więszość jeżdzi do pracy albo w pracy?

    > Nie dostrzegasz że pojawiła się grupa społeczna, typu księgowe,
    > programiści, graficy, agenci ubezpieczeniowi itd itp którym samochód w
    > południe jest zbędny, bo pracują w domu. Ale po południu chętnie skoczą
    > nad jeziorko, do sklepu itd.

    Tak, tak... A samochody w korkach w szczycie to się spiseg!

    > Tej grupy *prawie* nie było 3 lata temu. Obecnie to już jakiś zauwazalny
    > procent. Im samochód elektryczny nie jeździ na węgiel.

    Jak nie jeździ to bez różnicy na co nie jeżdzi - prawda?

    > Bo część zawodów zupełnie niepotrzebnie wróciła do pracy. W dużej częsci
    > to problem psychiatryczny pracodawcy.

    Dobra - czyli samochody elektryczne są zajebiste, tylko trzeba zmienić
    system energetyczny, pracodawców i generalnie najlepiej jak stoją. Coś
    jak komunizm -i też trzeba siłą wprowadzać. Ja kończę.

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2021-09-05 17:56:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:29, _Master_ wrote:
    > Można. Zwiększy się zasięg.
    > Oraz mniej ludzi kupi a smog dalej będzie powstawał przez inne czynniki

    A jakie?

    > PS. Nawet gdyby elektryki LEWITOWAŁY ;-) to i tak smog zmniejszy się
    > nieznacznie bo smrodzą KOMINY!

    Których coraz mniej.

  • 116. Data: 2021-09-05 18:01:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:40, _Master_ wrote:
    > Rozpocząłeś ten wątek ekofaszystowską SKRAJNOŚCIĄ, propagandowym
    > KŁAMSTWEM i traktowaniem ludzi jak DEBILI.

    Ja? Oglądasz się czasem w lustrze?

    > Czego się spodziewałeś?

    Niczego, poza pyskówką. Ćwicze w wolnej chwili, masakrując prawaków,
    lewaków, centrowców i nieokreślonych. Wystarczy, że są po prostu głupi i
    już.

    > Wiele razy już Ci napisałem popierając argumentami że MORDOWANIE DZIECI
    > PRZEZ samochody spalinowe to przynajmniej MANIPULACJA.

    Ale przez elektryczne już nie? To o co cały ból dupy?

    > Wykazałeś się NIEWIEDZĄ w wielu aspektach (bo życie jest bardziej
    > skomplikowane niż Ci się wydaje)

    Czy ja wiem, chyba sam uprościłeś do granic możliwosci typowe
    rozumowanie skrajnego pustaka: A wynika z B choć nie mam na to dowodów
    ale szwagier mówi.

    > i dalej się upierasz przy swoim twierdzeniu a nawet bezczelnie wmawiasz
    > innym słowa których nie napisali.

    O a jakie?

    > Robisz to bo inaczej nie potrafisz argumentować czy przysłała Cię tu
    > jakaś truuundacja aby robił propagandę.

    Ja jestem częscią spisku narodowych lewaków z zacieciem liberalnym.

    > To nie fejsbuk. Tu siedzą dorośli a nawet NERDY ;-)

    No, jestem nerdem. Dlatego uwielbiam liczby a nie manfesty polityczne.

    > A nerd nie jest zatwardziały tylko doświadczony także w wiedzę ;-)

    Więc przedstaw jakąkolwiek wiedzę podpierającą tezy. Na razie machasz
    rękami. Prawidłowa kolejnosc to:
    liczby->hipoteza->model->potrwierdzenie->wnioski

    U Ciebie jest "wnioski".

    Troche bida.

  • 117. Data: 2021-09-05 18:04:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 13:11, m4rkiz wrote:
    > seicento było tanie, elektryki nie są

    Jak nie są. Dacia ma mieć coś w cenie zwykłego samochodu.

    > a jak będą i drogie, i dodatkowo ograniczone programowo to ilość
    > chętnych od tego nie wzrośnie

    Tanie Paliwo Czyni Cuda.

    Oczywiście, że dowalą akcyzę, z czegoś pociotków muszą finansować. Ale
    przez kilka lat, zanim giganci intelektu w rządzie dostrzegą kolejne
    koryto, paliwo może być prawie a friko. PV już na dużej ilości domów w
    okolicy.

  • 118. Data: 2021-09-05 18:05:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:20, _Master_ wrote:
    > lawitują?
    > Piszesz tak jak rozumujesz ;-)
    > Nie. Klawisze a i e nie leżą obok siebie.

    Mimo to często popełniam taką literówkę w niektórych sekwencjach sylab.
    Mozliwe, że jest na to jakaś nazwa, ale za leniwy jestem aby szukać.

  • 119. Data: 2021-09-05 18:06:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:21, _Master_ wrote:
    > BRAWO!
    > A teraz poczytaj o ile zmniejszył się SMOG
    > Trafiony zatopiony ;-)

    W sensie że obroniłeś tezę że wszyscy niebawem umrzemy przysypani
    stuganumi oponami?

    Odważna teza że cokolwiek zatopiłeś. Chyba siebie.

  • 120. Data: 2021-09-05 18:11:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 12:56, _Master_ wrote:
    > Fantasta.

    Mam jakieś 2MWh nadwyżki z mojego PV. Dlaczego fantasta?

    > Pół roku to pracujesz w Polsce na podatki To są konkrety
    > którymi trzeba się ZAJĄĆ

    A jak się zajmujesz? Ja na przykłąd nie głosuje na debili, bez względu
    na to czy pochodzą z prawicy, lewicy, kryptoprawicy czy kryptolewicy.
    Najzwyczajniej, debile sa wszędzie i nie nalezy na nich głosować. Ale
    jednoczesnie zyje w społeczeństwie, w którym suweren ma inne poglady na
    mężów i żony stanu wybierając idiotów, karierowiczów, gwłacicieli,
    katozjebów, komuinistów i ch.. wie co jeszcze.

    Wiec ja odrobiłem co mogłem.

    Jak u Ciebie?

    > Wtedy Kowalski będzie sobie mógł kupić elektryka do miasta.

    Wiadomo. Podatki w dół i świat magicznie staje się lepszy. Korwinista,
    sądząc po braku wysiłku intelektualnego w ogarnianiu rzeczywistości?