  • 101. Data: 2021-09-05 10:59:30
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 09:45, heby pisze:
    > Wrzucanie wszystkich samochodów jako zapierniczajacych po nascie godzin
    > po mieście, jest propagandą. Przejedź się po osiadlach, zobaczysz ile
    > ich stoi.

    Ludzie nie są DEBILAMI. Kupują aby jeździły. A jeździć trzeba w dzień.

    Po osiedlach stoją dziadkowozy które z natury dziadkowozu mało
    zanieczyszczają więc nie mieszaj ich do swojego "wykładu" ;-)

  • 102. Data: 2021-09-05 10:59:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:02, ii wrote:
    > I co w związku z tym?

    To że PV do samochodu jest dodatkiem a nie odwrotnie.

    Innymi słowy widzę juz akcje promocyjną: kup samochód elektryczny a PV
    postawimy Ci na ogródku za friko.

    I wiesz co? To by było zajeb...

    Pół roku jeździsz za darmo. Drugie pół na atomie z Ukrainy (bo w końcu
    zamkną wszystkie węglowe u nas). Win-win.

  • 103. Data: 2021-09-05 11:03:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 23:20, heby pisze:

    > Nie rozumiesz żartu.

    Twoich nie rozumiem bo i Twoja logika wygląda jak żart ;)

  • 104. Data: 2021-09-05 11:06:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:07, _Master_ wrote:
    > Rozumujesz jak przedszkolak.
    > Udowodniłem Ci że elektryk nie uratuje tego chorego dziecka.
    > W Polskich warunkach fizycznych i ekonomicznych.
    > Smog powstaje w piecach W OGROMNEJ WIĘKSZOŚCI.

    A na ulicach też?

    W mojej okolicy jest sporo osiedli ogrzewanych rurami z ciepłowni. Śladu
    pieca.

    I oni, wyobraź sobie i tak wdychają gówno z rur wydechowych. No i
    codziennie zdejmują grubą warstwę startych opon z komody.

    To moze polepszmy im byt, co? Tak tyci tyci. Tam zmienimy piece na pomy
    ciepła, tu zmienimy diesle w tedeiku na elektryki i powoli doprowadzimy
    do tego że dzieci zdrowe zobaczą słońce po raz pierwszy.

    > A składnik "samochodowy" smogu to też opony klocki i pył z ulicy

    Klocki w elektrykach?

    > Elektryk tu nie pomoże.

    Usunie własnie ten pył z klocków. Doda z opon, ale już mówiłem że można
    przyciąc przyśpieszenie. Problem solved.

    > Może trochę pomóc CAŁKOWITY ZAKAZ poruszania się pojazdów.

    Tak. Jestem za. Ale w zamian autobusy za darmo. Elektryczne. A nie, czekaj.

    > A na prawdę pomóc może zwiększenie dochodów polaków aby ogrzewali się
    > gazem czy prądem z elektrowni atomowych bo tylko on będzie ekologiczny.

    Więc zwiększaj. Jak na razie czy to prawidowi debile czy lewicowi debile
    czy centrowi debile, elektrowni nie zbudowali, choć jedną zaorali.

    Być moze to jakaś niemoc ogólna narodu, na zawsze skazanego już na
    debili u władzy.

    > jeszcze jakaś "Gerda"
    > dostanie wzmożenia

    Gerda dostanie wzmożenia? O ty świntuchu!

  • 105. Data: 2021-09-05 11:07:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 23:28, heby pisze:
    > A mam doliczyć autobusy z 20 letnimi wtryskiwaczami?

    Ty nadal tego nie przeczytałeś...

    W moim mieście jeżdżą przeważnie trolejbusy i UWAGA Autobusy elektryczne.

    Ale Ty nadal tego nie przeczytałeś!

  • 106. Data: 2021-09-05 11:08:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 00:54, heby pisze:
    > Myśle że wszystkie mające 20 lat

    Czyli?

  • 107. Data: 2021-09-05 11:11:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:17, _Master_ wrote:
    > Jak byłem młody i głupi to używałem prędkości ;-)

    Czyli spowodowałeś wiele horyh curek wsypując im do kaszki pył z opon i
    klocków?

    > Teraz wolę moment dlatego jeżdżę dieslem

    I w czym się on przydaje?

    > I uwaga. Ja palę moim JTD 7,5 litra ROPY a nie 11 benzyny jak kiedyś.

    A elektryk nie pali ani ropy, ani benzyny.

    > Ja działam proekologicznie ;-)

    Tak wiem, masz "prawicowy" pogląd na dzialanie pro czemuś. Nie martw
    się, "lewicowy" nie lepszy. Ot, skrajność jest przejawem głupoty, od zawsze.

    > Jestem normalnym białym człowiekiem. Jadę przeważnie 70. Normalnie
    > dostosowuję się do warunków. JA MYŚLĘ.

    Widomo, szybko ale bezpiecznie.

    Innymi słowy jesteś elementem aspołecznym ,te hore curki to twoja
    sprawka. Niszczysz klocki 2x szybckiej, palisz gumnę na skrzyzowaniach i
    masz czelnosc bredzić o nieekologicznosci elektryków.

    > I jakie będzie miało to przełożenie na zdrowie chorych dzieci?

    Nijakie, bo one z innych powodów mają problemy a nie mojego. Ja nie
    robie w tej chwili nawet 7kkm rocznie. Można powiedzieć, że jestem
    bardzo ekologiczny.

    > To za mało. Gdyby kowalskich było stać na dwa samochody...

    Co im szkodzi dorobic sie elektryka i spalinowego?

    > Ale takie czasy to tylko w snach Kaczyńskiego ;-)

    Lub codzienność za kilka(nacie) lat.

  • 108. Data: 2021-09-05 12:45:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 23:32, heby pisze:
    > Nie. Nic nie trzeba magazynować. Wystarczy produkować. Mamy takie źródło
    > energii, któe ładnie się skaluje, szybko reaguje i jest czyste. Niestety
    > mamy też rządy debili, od 30 lat. Wiec nie mamy. Ale moglibyśmy.

    Na kogo głosowałeś?

    Bo to by sporo wyjaśniało w Twoim zacietrzewieniu? ;_)

  • 109. Data: 2021-09-05 12:47:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 23:32, heby pisze:
    > Zapłacone 10x w postaci leczenia chorób wywołanych przez spalanie węgla.

    Przed pandemią umierało 6 tys ludzi w Polsce z powodu złego wydawania
    pieniędzy na leczenie RAKA.

    Życie jest bardziej skomplikowane niż się ekofaszytom wydaje. ;-)

  • 110. Data: 2021-09-05 12:50:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 00:20, heby pisze:
    > Chyba przeceniasz koszta postawienia elektrowni PV. Stanowi ona mały
    > ułamek kosztów elektryka.

    Dlatego więcej mamy paneli niż elektryków.

    Bo z paneli jest pożytek a elektryki wykańcza rachunek ekonomiczny a i
    ekologiczność jest dyskusyjna.