  • 121. Data: 2021-09-05 18:11:41
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 12:52, _Master_ wrote:
    > Jakby dodawali akumulatory do magazynowania prądu do takich instalacji
    > to miałoby sens ;-)

    Te samochody, to właśnie te akumulatory.

  • 122. Data: 2021-09-05 18:15:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 12:45, _Master_ wrote:
    > Na kogo głosowałeś?

    Na jedynego inżyniera który był w moim okręgu. Reszta to
    prawniczo-lekarska hołota. Wybrali prawnika.

    > Bo to by sporo wyjaśniało w Twoim zacietrzewieniu? ;_)

    Wiadomo.

    Nie jestem jednak zacietrzewiony. Nie pisuje manifestów politycznych
    popratych własnym widzimisię i wyssanych z palca "faktach", jak nie jaki
    _Master_.

    Swoją drogą _Master_ to wyjątkowo ch..y samochód był z powodu 2.2dci.

    Ale to taka dygresja.

  • 123. Data: 2021-09-05 18:23:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 12:47, _Master_ wrote:
    > Przed pandemią umierało 6 tys ludzi w Polsce z powodu złego wydawania
    > pieniędzy na leczenie RAKA.

    Cichy wniosek _Master_a: nikt nie umarł z powodu węgla, a jeśli nawet
    umarł, to na raka też umarł, więc się nie liczy.

    > Życie jest bardziej skomplikowane niż się ekofaszytom wydaje. ;-)

    Zaś prowęglowcom nie trzeba nic aby nielogiczne wnioski wyciągać jako
    objawienia.

    Ludzie umierają z powodu pyłów z węgla. Nie umierali by w takiej ilości,
    gdyby kilku debili 30 lat temu nie wyrzuciło by na śmieci prawie
    gotowego reaktora. Być może tych reaktorów do dzidisiaj było by kilka.

    Dzisiaj te decyzja z przed 30 lat nakręca nam fobie na samochody
    elektryczne bo to "węglowozy". Tak, z powodu decyzji kilku pustaków mamy
    paliwo do bredzenia współczesnych konserwatystów motoryzacyjnych. Żeby
    to jeszcze był ktoś rozsądny. A to tylko _Master_, bredzący od rzeczy i
    nie potrafiący cytować inaczej niż po jednym zdaniu.

  • 124. Data: 2021-09-05 18:26:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 11:07, _Master_ wrote:
    > W moim mieście jeżdżą przeważnie trolejbusy i UWAGA Autobusy elektryczne.

    Obleśne. A mają opony?

  • 125. Data: 2021-09-05 18:27:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 11:08, _Master_ wrote:
    > Czyli?

    Należało by zaczać walkę ze smogiem od wymiany wtryskiwaczy.

  • 126. Data: 2021-09-05 18:28:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 11:03, _Master_ wrote:
    > Twoich nie rozumiem

    No i stąd kłopot, poległeś pod własną bronią.

  • 127. Data: 2021-09-05 18:29:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:42, _Master_ wrote:
    > Twoja teza jest bardziej twojsza?

    Liczę na bardziej obiektywną. Ucieszyłbym sie, gdyby fakty były inne niż
    moje odczucia. Uwielbiam zmieniać poglądy, jeśli tylko pojawią sie nowe
    fakty. Takie skrzywienie naukowe.

    Na razie nie ma faktów. Rozmawiamy natomaist o przekonaniach _Master_ w
    ilosci straszliwego pyłu z opon eletryków.

  • 128. Data: 2021-09-05 18:30:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:43, _Master_ wrote:
    > ja głosuję na
    > Konfederację.

    Trudno, nie moja wina, nie musisz się żalić z tego powodu publicznie.

  • 129. Data: 2021-09-05 18:34:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2021 10:59, _Master_ wrote:
    > Ludzie nie są DEBILAMI. Kupują aby jeździły. A jeździć trzeba w dzień.

    Ludzie są DEBILAMI. Kiedyś Nissan Navara był sprzedawany z duża zniżką
    dla lekarzy. Kilku takich na moim osiedlu kupiło. Jeden strasznie się
    zdenerwował, kiedy zapytałem go grzecznie po co mu paka do wożenia
    tuczników, może mógł sobie kupić coś pasujacego na 1 miejsce parkingowe.
    Takich Nissanów "lekarskich" stało na osiedlu naście.

    > Po osiedlach stoją dziadkowozy które z natury dziadkowozu mało
    > zanieczyszczają więc nie mieszaj ich do swojego "wykładu" ;-)

    Zabawne. Mieszkam oa osiedlu ze śednią wieku 40 lat i wiecej jak połowa
    samochodów stoi. Tak zwyczajnie, pod domem. Wieczorkiem czasami skacze
    który po zakupy.

    Może nie mieszkam na osiedlu w Radomiu, gdzie mają spawacze okrętowi
    akademiki i psuje statystykę.

  • 130. Data: 2021-09-05 18:42:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 18:11, heby pisze:

    > Te samochody, to właśnie te akumulatory.

    Udajesz czy NIE ROZUMIESZ?

    Instalacja ma sens biorąc pod uwagę koszty i politykę proseumencką w
    Polsce jeśli ma się akumulatory (koszt)
    Są wyliczenia ile trzeba wydać kasy Chyba x 3 samej instalacji.
    Wtedy ładujesz elektryka w nocy i żyjesz jak normalny biały człowiek ;-)
    Nie jesteś przypięty do sieci i nikt Cię nie OKRADA!

    Jeśli nadal twierdzisz że jeździ się nocami a ładuje elektryki w dzień
    To SPIERDALAJ Bo Kurwa takiego trola trzeba traktować OSTRO

    PS. Sprawdziłeś u siebie bilansowanie międzyfazowe?