  • Data: 2021-09-09 15:47:26
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/09/2021 14:59, _Master_ wrote:
    > Bo chcą mnie zmuszać do kupowania droższego pojazdu pod przykrywką walki
    > ze smogiem.

    Zmuszają Cię też do kupowania benzyniaka zamiast diesla.

    Ba, zmuszają Cię też do nie srania na chodnik. To już skandal. Gdzie
    wolność, jak się pytam, gdzie?

    > A faszysta jak to faszysta. Będzie poniżał i zmuszał inaczej myślących
    > do zmiany poglądów i zachowań.

    Czy ja się bardzo pomylę, jesli stwierdze że potoczne "faszysta" ma
    znacznie bliżej twoich poglądów, niż lewackich?

    Ba, ja się nawet zapytam, czy wiesz czym jest faszyzm, skoro tak
    swobodnie go używasz wobec innych poglądów?

    > Bez argumentów i dyskusji. ON WIE LEPIEJ.

    To zupełnie jak jeden prawiczek _Master_. Też wie lepiej, ale nie ma
    dowodów. Bo i po co, przeciez wystarczy, że jest korwinistą.