  • Data: 2021-09-09 15:44:46
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/09/2021 14:53, _Master_ wrote:
    > Zostało w ten sposób OBALONE Twoje twierdzenie że elektryk mniej truje
    > Wtórnie.

    A gdzie ja takie twierdzenie postawiłem?

    To ile elektryk truje jest niewiarygodnie ciężkie do zmierzenia. Tak
    samo ile truje spaliniak.

    Ja *NIE* wiem ile truje elektryk. Czekam aż przedstawisz jakiekolwiek
    dowody swoich tez.

    Tak po prawdzie, ja tylko śmieje się z kolejnego korwinisty, który
    wszędzie widzi ekofaszsystów i nazywa logiką opowiadanie półprawd i
    całych bredni.

    > Z brakiem trucia z rury nikt nie dyskutuje bo to FAKT ale jak się to
    > obejrzy w szerszym kontekście całego SMOGU to jest to minimalna różnica
    > okupiona koniecznością wyprodukowania DROGIEGO i nie praktycznego
    > samochodu.

    Na tą "minimalną róznicę" masz jakieś wyliczenia? Czy to nastepna
    brednia wyciągnięcia z ulotki partyjnej?

    > Dlaczego tego nie przeczytałeś i bijesz dalej pianę?

    Ja pije jaką pianę? Ja Cie tylko ośmieszam publicznie. Przy czym
    zaznaczam, ze nie mam nawet dużo do roboty. Pociągam za sznurek i
    wychodzi samo.