  • Data: 2021-09-09 19:05:16
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/09/2021 16:54, Cavallino wrote:
    > Chyba w Twizy.
    > Już w smarcie 100 km zasięgu wymaga więcej niż 8h ładowania takim
    > tempem(mniejszym niż 10A).

    Własnie przyjechałeś z pod domu do pracy, po przejechaniu 20km. Wpiąłeś,
    i spodziewasz się, że te 20km się uzupełni pod pracą.

    Kto twierdzi, że ma się naładować od zera do full? On się naładuje tyle,
    ile będziesz stał pod pracą i raczej na 20km powrotu wystarczy.

    Nie używaj iditycznych argumentów. Przy normalnym cyklu:

    1) zasilam budynek w nocy (Leaf to potrafi, zamienić się w powerwall)
    2) mam przewidzianą energię na dojazd do pracy
    3) odbieram energię produkowaną wirtualnie w moim domowym PV z gnaizdka
    na parkingu przy pracy przez 7h
    4) wracam
    5) troche ładuje z PV bezpośrednio na koniec dnia
    6) goto 1)

    W tym trybie masz samochód ładowany i rozładowany w 100% w cyklu dobowym
    i w dodatku magazynujesz energię jak proszą firmy przesyłowe. Koszt:
    10km przesyłu, ale jak się policzy że Twoje PV też ładuje coś w okolicy,
    to masz dystrybucje na krótkich odcinkach. Dwa w jednym.