  • Data: 2021-09-09 21:12:15
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/09/2021 20:14, _Master_ wrote:
    > Podałem Ci z poprawnego politycznie onetu.

    Onet to zbiorowisko idiotów.

    > Podałem ci z bardziej naukowego portalu.

    Który jest "bardziej naukowy"? Ten portal ma ISBN i/lub jest na liście
    filadelfijskiej?

    > nie potrafisz podważyć tych danych

    Nie traktuje linków do internetu jako faktów.

    > a swoich nie umiesz przedstawić

    Bo nie stawiam tez, więc i obowiązku nie mam podpieranai się źródłami.

    > Zaorałeś się kompleksowo.

    Bardzo możliwe. W końcu z punktu widzenia typowego prawaka, każdy kto
    nie mysli jak prawak to faszysta (co jest nad wyraz zabawne, przyznaje).
    To taka ogólna teoria względności politycznej: "wszyscy poza mną się
    zaorali".