  • Data: 2021-09-05 20:44:03
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 20:29, ii wrote:
    > A te .. pomiary potwierdzały to?

    Chyba tak. Coś czytałem, że po raz pierwszy w określonym czasie było
    tyle dni bez alertu. To, że pojechałem i poodychałem, nic nie znaczy,
    ale ludzie mieszkający w K. twierdzili że różnica ogromna. Czasami widać
    drugi koniec miasta.

    Nie z powodu samochodów i pyłu z opon. Tylko braku śmieci w piecach, bo
    zakazali.

    Czyli, mówiąc wprost, ilośc dzieci zabitych przez opony elektryków jest
    bez znaczenia, do czasu aż nie ogarniemy palenia workami w kozach.

    Potem też, zapewne, nie będzie miała znaczenia. Dlatego fascynuj mnie
    argumentacje konserwatystów. Oni zawsze coś fajnego odje..., aż miło czytać.