  • Data: 2021-09-05 21:10:33
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 20:47, ii wrote:
    > Tak se. Nie wszyscy mają możliwość przyjęcia takiej oferty.

    To niech nie przyjmują. W czym problem? Inni przyjmą.

    > W bloki

    Nie widzę problemu. "Niniejszym określa się, że każdy budynek zbiorowy
    musi być wyposażony w instalację PV a uzysk z nich dzielony między
    mieszkańcami w sposób ...". Innymi słowy, skoro można było wymusić
    podzielniki ciepła, to czemu nie podzielniki produkcji elektrycznej? Z
    gniazdkami w garażu i isibnymi licznikami.

    Tak, wiem, powierzchnia dachu za mała.

    Ale widziałem już blok z PV na balkonach. Gdyby to sensownie przemyśleć,
    mogło by był nawet estetyczne. Wszystkie identyczne, i blok wygląda
    futurystycznie. I masz swoje 300m2 powierzchni z kiepskim kątem
    nachylenia, ale jesienią jak znalazł.

    > nie
    > przejdzie i na wielu domach nie przejdzie. Instalacja fotowoltaiczna
    > jest wartości kiedysiejszej dopłaty do elektryka.

    I może być kusząca. Nie jeździsz, bo złamałeś rękę? Spoko, obniżymi Ci
    rachunki za prąd.

    To lepsze niż dopłata.

    > A kiedy stoję? :-)

    W wątku wychodzi na to, że normalni, typowi ludzie w kółko jeżdzą. Ani
    chwili nie stoją, przed domem, czy w pracy. Poza mną. Ale ja jestem inny.