  • Data: 2021-09-05 20:47:53
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2021 o 10:59, heby pisze:

    > To że PV do samochodu jest dodatkiem a nie odwrotnie.

    PV tylko może być dodatkiem. Generalnie jest niezależny. Przypominam
    mojego kolegę, który ma te panele, ale nie zamierza mieć elektryka.
    Natomiast ja mam elektryka, ale nie zamierzam (nie bardzo mogę) mieć paneli.

    > Innymi słowy widzę juz akcje promocyjną: kup samochód elektryczny a PV
    > postawimy Ci na ogródku za friko.
    >
    > I wiesz co? To by było zajeb...

    Tak se. Nie wszyscy mają możliwość przyjęcia takiej oferty. W bloki nie
    przejdzie i na wielu domach nie przejdzie. Instalacja fotowoltaiczna
    jest wartości kiedysiejszej dopłaty do elektryka.

    > Pół roku jeździsz za darmo. Drugie pół na atomie z Ukrainy (bo w końcu
    > zamkną wszystkie węglowe u nas). Win-win.

    A kiedy stoję? :-)