  • Data: 2021-09-05 20:38:04
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 20:19, m4rkiz wrote:
    > Tak jakby nie.
    > Trzeba wydać na starcie równowartość paliwa na 100kkm.

    Coś masz kiepskie rachunki. Rozmiar PV zależy od potrzeb. U mnie jest
    dużo, ale ktoś może miec 3kWp na altance, 40cm styropianu i styknie na
    wszystko, włacznie z ładowaniem samochodu na ryby.

    > I w zasadzie trzeba to zrobić do końca roku.

    I 50% ludzi zrobiło to, w mojej okolicy. Łajzy faktycznie, nie zdążyły.
    Będą płakac, z resztą już firmy mają klientów błagających o cokolwiek,
    byle przed końcem roku. Cokolwiek! Taka desperacja...

    Nie doceniach Narodu, okazało się że mieli oszczędności, a obietnice
    rządu, że prąd nie zdrożeje, tylko przyspieszyły ten proces, bo wiadomo...