  • Data: 2021-09-05 19:59:22
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2021 o 10:01, Shrek pisze:

    > Cieszymy się twoim szczęściem, ale jednak generalnie samochody służą do
    > poruszania się i występuje zjawisko szczytu porannego i popołudniowego.
    > Między tymi szczytami generalnie te samochody pozostają poza adresem
    > zamieszkania. Pech chce, że słońce świeci akurat wtedy. Jeśli ktoś w tym
    > czasie z samochody nie korzysta, to znaczy że niem nie jeżdzi a więc i
    > nie "tankuje",

    No nie, może ładować w dowolnym miejscu. Może też ładować jego sąsiad.
    Dajmy na to mój kolega co to ma panele, ale nie ma elektryka, ładuje mój
    samochód, bo ja nie mam paneli, ale mam elektryka. I już jest ładowanie
    z paneli.

    > co znaczy że ładowanie samochodów z PV to statystyczna
    > mrzonka.

    Jak wyżej. Nie wiesz jaka jest statystyka.

    > A kiedy jeżdzą? W nocy?

    W łikendy w dzień :-)

    > Na chuj mi samochód który się ładuje jak go potrzebuję, żebym mógł
    > jeździć po nocach? Nie każdy jest dostawcą świeżych bułek na rano do
    > sklepu.

    No nie każdy, ale większość akurat, jak sam napisałeś, używa samochodu
    dwa razy dziennie a nie przez cały dzień.

    > Chuja tam zawdzięczamy. Już po koronapierdolcu i korki są jak były
    > wcześniej.

    W łikendy.