  • Data: 2021-09-05 19:59:53
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 19:43, ii wrote:
    > To by było bardzo mało.

    To potencjalna nisza z której mogą korzystać producenci samochodów.
    Zaznaczam, że ta moja nisza jest ch.. warta w porównaniu z krajami
    bogatszymi.

    > Ale jeśli mają rację to jakie znaczenie mają twoje wywody.

    Jeśli mają rację, ale nie potrafią udowodnić że ją mają, to oznacza że
    zgadywali.

    > A co innego jest w internecie?

    Bazy danych. Naukowe. Płatne zazwyczaj, ale gównojadów z onetu chyba stać?

    > Artykułów naukowych nie ma, już
    > ustaliliśmy.

    Brednia. Artykuły naukowe są dostepne *zawsze*. Zazwyczaj bezpłatne,
    choć trafiaja sie płatne, duże wyszukiwarki zazwyczaj są w całosci
    płatne. To że płatne, nie oznacza, że niedostępne. Nie wiem czy miałeś
    jakiś kontak z nauką, bliski. Ja tak. Nie przypominam sobie, aby
    jakikolwiek artykuł naukowy nie dał się zdobyć. Ani jeden. Na tym polega
    nauka. Na jawności. Czasem za pieniądze, ale raczej niewielkie.

    Skoro tumanistyczne przygłupy z gównoportali nie potrafią pod koniec dać
    linka do artykułów z których pobrali wnioski, lub choć namiarów gdzie
    kupić dostęp, to wartość takiej lektury jest zerowa.

    > W każdym razie nie umiesz podać.

    Bo nie ja stawiam tezę. Ja oczekuję, że stawiajacy tezę pokaże
    fundament. Udowodnienie tezy ciąży na wygłąszającym a nie czytającym.
    Tak to działa od kilkuset lat i nazywa się to "nauka".