  • Data: 2021-09-05 19:35:34
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 18:52, _Master_ wrote:
    > Spowodowałem tyle samo co popierdolony niedouczony popierdolony DEBIL co
    > bezczelnie odwraca kota ogonem i wmawia mi że ja jestem MORDERCĄ.

    No jesteś. Przecież ścierasz opony ponadnormatywnie, sam przyznałeś że
    kupiłes spalinowca dla momentu i jeździsz 70 na mieście, ale fakt,
    bezpiecznie.

    Czyli ścierasz więcej niż przeciętny suweren.

    Masz więc więcej chorych dzieci na sumieniu niż ja.

    Elektryk ścierający opony: morderca chorych dzieci.

    _Master_ ścierajacy opony dla przyjemności: sama istota logiki.

    > Lecz się skurwielu albo idź w końcu do tej szkoły.

    I tak oto Korwin zmasakrował lewaka. Choć tutaj mam wątpliwośc, czy nie
    Korwin zmasakrował sam siebie. Bywa. Liczy się akt masakrowania.