  • Data: 2021-09-05 19:42:16
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 19:32, _Master_ wrote:
    > Ile ta branża uratowała dzięki temu chorych dzieci?

    Pewnie sporo. Po raz pierwszy nie kaszlałem na Krakowskim rynku w środku
    zimy, bo super ludzie z IT pozwolili znacznej częsci społeczeństwa
    siedzieć na dupie i ogarniać robotę bez uzywania samochodu.

    No i zakaz palenia gównem w piecach, ale tłumaczmy sobie, że jednak smog
    z opon.

    > Tyle co zamiana samochodów spalinowych na elektryczne? ;)

    A to zmiana spalinowych na elektryczne ma ratować jakiwś dzieci?
    Przecież miała mordować.