  • Data: 2021-09-05 19:18:51
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 18:42, _Master_ wrote:
    > Udajesz czy NIE ROZUMIESZ?

    jeśli nie rozumiem, to obawiam się że nie tylko ja.

    https://www.greencarreports.com/news/1089042_blackou
    t-no-problem-for-leaf-powered-office-building

    > Instalacja ma sens biorąc pod uwagę koszty i politykę proseumencką w
    > Polsce jeśli ma się akumulatory (koszt)

    Nie jest to prawda. Wyczytałeś to gdzieś, pomijając kompletnie wiele
    innych detali. Moim akumualtorem jest obecnie sieć energetyczna. Ma
    stratę 20%. Co wazne, power wall ma stratę 5-10%. Innymi słowy,
    musiałbym być skończonym idiotą, aby kupić baterię do PV. To ma sens w
    australii, gdzie dystrybucja ma karę 80% ale nie u nas, gdzie jest
    eldorado 20%.

    > Są wyliczenia ile trzeba wydać kasy Chyba x 3 samej instalacji.

    Są też wyliczenia aby nie wydawać wcale i wyjsc na tym lepiej.

    Myślę, że nie pojmujesz tego co napisałem.

    Samochód elektryczny może byc w razie potrzeby *baterią*. Potrafi to
    Leaf na przykład.

    W sytuacji kiedy pracujez zdalnie z domu działa to wręcz idealnie. W
    dzieńsie ładuje, po południu korzystasz, co zostanie, w nocy oddaje.
    Perfekt.

    Oczywiście pojawiąsię głosy, a co jek trzeba jechać z horom curkom do
    lekarza w nocy. No wiec to szacowanie ryzyka. To samo robi 50% tego
    społeczeństwa strzelając 3 browaki przed spaniem.

    > Wtedy ładujesz elektryka w nocy i żyjesz jak normalny biały człowiek ;-)
    > Nie jesteś przypięty do sieci i nikt Cię nie OKRADA!

    A kto mnie okrada?

    > Jeśli nadal twierdzisz że jeździ się nocami

    Nic takiego nie twierde. Popołudniami tak, po pracy.

    > a ładuje elektryki w dzień

    Nie mam jescze elektryka, ale ładowałbym go w dzień.

    > To SPIERDALAJ

    Ale przeciez jesteś nikim, więc dlaczego mam posłuchać?

    > PS. Sprawdziłeś u siebie bilansowanie międzyfazowe?

    Tak. Zaskocze Cię: znam się na tym dostatecznie aby sprawdzić to
    własnoręcznie.