  • Data: 2021-09-05 19:10:01
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 10:50, _Master_ wrote:
    > Nie ma żadnej rewolucji.
    > Mogę założyć ale mi się nie opłaca.

    W mojej okolicy w ciągu dwóch lat z co dwudziestego domu sytuacja
    zmieniła się na co drugi dom.

    Innymi słowy przespałeś rewolucję. Nikt nie patrzy na to, czy mu sie
    opłaca. Nie opłaca się wielu rzeczy, a ludzie to robią.

    > Nie Nie stać mnie na ogrzewanie prądem.

    Mnie stać. Może dlatego, że potrafie to policzyć inaczej niż w latach
    oddawania dotacji.

    > PS. wpadłem niedawno na film na jutubie gdzie gość przedstawił że
    > podczas ładowania swojego elektryka POBIERA PRĄD z sieci pomimo nadmiaru
    > jaki aktualnie leje się z dachu.
    > Dlaczego?
    > Bo nie działa kompensacja międzyfazowa (jeśli dobrze zapamiętałem)

    Tutaj wybierasz się z pretensjami do rządu. Ich zadaniem jest zmusić
    dystrybucje, aby kompensacja była załączona na licznikach.

    > A to leży po stronie elektrowni.
    > I kop się z koniem
    > A u Ciebie?

    Kompensacja działa. Znam się na tym wiecej, niż przeciętny suweren, wiec
    potrafie to sprawdzić.

    Bardzo lubie takie przykłady jak szwagrowi teścia od ciotki zięcia
    cośtam nie działa i to oznacza że wszystko jest do dupy.

    U mnie nie jest. Przepraszam, że psuje Ci dzień.