-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
Date: Tue, 20 Mar 2018 18:02:59 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 10
Message-ID: <p8res3$ndo$2@node2.news.atman.pl>
References: <p7faei$h27$1@news.mixmin.net>
<5a9ba5bd$0$664$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9ba937$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9c42b5$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9d7e92$0$999$65785112@news.neostrada.pl>
<p7k1s9$lef$1@node1.news.atman.pl>
<5a9f9e32$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
<p7p4bv$auv$1@node2.news.atman.pl>
<5aa25855$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<p7uamc$iso$1@node1.news.atman.pl>
<5aa3ac7f$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
<p80oms$t0e$1@node1.news.atman.pl>
<5aace177$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<p8is1l$gv9$1@news.mixmin.net>
<5aad15a9$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<p8l71f$2s6$4@node2.news.atman.pl>
<5aae4dfe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<p8lpu0$c05$1@node1.news.atman.pl>
<5aaf7422$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
<p8ou1v$f9p$1@node1.news.atman.pl>
<5ab0af41$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1521565379 23992 77.65.86.42 (20 Mar 2018 17:02:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2018 17:02:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <5ab0af41$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180320-2, 20.03.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626975
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20-03-2018 o 07:50, Mirek Ptak pisze:
> Rozumiem ideę nieinstalowania świateł na zjazdach w celu poprawy
> przepustowości, ale w takim razie powinni zlikwidować te znaki ustąp
> pierwszeństwa na wjazdach - wtedy zawsze by się jeździło tak samo.
Tutaj pełna zgoda, zresztą i tak światła tam działają non stop.
Twoje rozwiązanie jest genialne w swojej prostocie.
Ale czy nie ma jakiegoś odgórnego zalecenia, żeby w Polsce ronda zawsze
miały "ustąp" na wjeździe?
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.18 18:03 Cavallino
- 20.03.18 18:04 Cavallino
- 20.03.18 18:10 Cavallino
- 20.03.18 21:46 J.F.
- 20.03.18 22:36 Cavallino
- 20.03.18 23:37 J.F.
- 21.03.18 01:09 J.F.
- 21.03.18 07:26 Mirek Ptak
- 21.03.18 07:50 r...@k...pl
- 21.03.18 07:47 r...@k...pl
- 21.03.18 23:37 r...@k...pl
- 21.03.18 23:41 r...@k...pl
- 21.03.18 16:58 Cavallino
- 21.03.18 16:59 Cavallino
- 21.03.18 17:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=