  • Data: 2018-03-20 18:10:20
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-03-2018 o 19:46, J.F. pisze:

    > Sródka jakby bardziej przypomina zwykle skrzyzowanie, ale z tego co
    > piszesz - to i w dzialaniu podobne

    > Sprawdzic czy nie BOR :)

    > Patrze na Rataje w googlu
    > -od wschodu: znaki, swiatla, przejscie, swiatlo. To swiatlo nad
    > srodkowym pasem.
    >
    > -od polnocy: znaki, swiatla, przejscie, znaki i swiatla.
    >   Ma znaczenie, ze podwojne znaki ?
    >   To jeszcze dorzucmy, ze drugie swiatla sa nad prawym i lewym pasem, a
    > nad srodkowym nie ma.
    >   Ma znaczenie ?

> [...]

    Nie - to stare ronda na których były powtarzacze i wszystko było jasne.
    Można było na nich zjechać ale każdy wiedział kto ma pierwdszeństwo.

    Debil z Sejmu albo z ministerstwa zmienił reguły w trakcie gry, więc
    powtarzacze zdjęli, żeby rond nie korkować.

    I bardzo dobrze, że nie próbują ich na siłę przystosować do nowych
    przepisów, bo każde tak przerobione rondo to megatragedia i megakorki.
    Patrz Kaponiera.

    Jakby zastosować ten patent z czerwonym co 1/4 ronda, to na Ratajach
    byłaby hekatomba.

    Tam wystarczy jeden pas zamknąć, żeby z miejsca zakorkowało się pół
    miasta, nawet obszary o 5 km dalej.

    Jak ktoś zechce ruszyć to rondo, to może to zrobić wyłącznie z przeróbką
    na wielopoziomowe.