-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Zielone światło. Ponownie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <p7faei$h27$1@news.mixmin.net> <p7mii4$153$1@node2.news.atman.pl>
<5a9fa8d0$0$991$65785112@news.neostrada.pl>
<p7pld4$49a$1@node1.news.atman.pl>
<5aa1426f$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
<p7u9p1$4b5$1@node2.news.atman.pl> <p7vsm6$aak$1@news.mixmin.net>
<p830u0$2vs$1@node1.news.atman.pl>
<n...@i...dyndns.org.invalid>
<p83j5g$kuc$1@node1.news.atman.pl> <p83ui0$8u8$3@node2.news.atman.pl>
<p86lhg$lq9$1@node1.news.atman.pl> <p86ojf$vtf$6@node1.news.atman.pl>
<p86qla$qma$2@node1.news.atman.pl>
<5aa7042e$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
<p89ae4$9pp$1@node2.news.atman.pl>
<5aa867b8$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<p8br06$lbi$2@node1.news.atman.pl>
<5aa981b1$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<p8bvl7$p5f$1@node1.news.atman.pl>
<5aa9a28e$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 15 Mar 2018 00:00:02 +0100
Message-ID: <1wsxflbvmpnzf$.121m5v56yrlgp.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1521068392 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 665 82.143.187.50:61382
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2846
X-Received-Body-CRC: 1981445191
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626603
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 14 Mar 2018 23:30:34 +0100, Akarm napisał(a):
> W dniu 2018-03-14 o 21:11, Shrek pisze:
>> Rozporządzenie od długiej nazwie o sygnałach, konwencja wiedeńska. To
>> tak na szybko.
>
> Naprawdę konwencję wiedeńską muszą znać kierujący, żeby móc poruszać się
> po drogach publicznych?
No wiesz:
a) jednak obowiazuje (albo i nie)
b) nasze PJ uprawnia tez do jazdy po innych krajach, i odwrotnie
c) nasze przepisy powinny byc zgodne z KW
d) i sa zgodne .. z pewnymi wyjatkami.
> No to całkowita kompromitacja ośrodków
> egzaminacyjnych. Jak to możliwe, że kierujący jest obowiązany ją znać, a
> na egzaminie znajomości konwencji wiedeńskiej nie sprawdzają?
> Kilka lat temu, na starość ;) robiłem prawo jazdy motocyklowe i nikt
> nie wymagał ode mnie znajomości rozporządzenia o długiej nazwie o
> sygnałach. Czyżby ostatnio aż tak dużo się zmieniło?
Ale miales juz PJ na samochod ?
Do egzaminu znajomosc znakow jest niezbedna. Rozporzadzenia znac nie
musisz, ale znaki tak :-)
Kiedys bylo tak, ze jesli "dorabiales" kategorie, to na egzaminie byl
tylko material z wymogow specyficznych dla dodatkowych kategorii.
To sie chyba zmienilo i teraz egzamin jest chyba szerszy.
W zasadzie slusznie, bo sie przepisy zmieniaja ... ale czemu nie
egzaminowac wszystkich co 10 lat ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.18 02:03 Karol8
- 15.03.18 06:48 Shrek
- 15.03.18 06:50 Shrek
- 15.03.18 09:34 Tomasz Pyra
- 15.03.18 09:57 r...@k...pl
- 15.03.18 09:56 r...@k...pl
- 15.03.18 10:05 Shrek
- 15.03.18 11:03 J.F.
- 15.03.18 11:06 J.F.
- 15.03.18 11:08 r...@k...pl
- 15.03.18 11:43 J.F.
- 15.03.18 11:49 J.F.
- 15.03.18 12:00 r...@k...pl
- 15.03.18 13:56 Shrek
- 15.03.18 14:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=