-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
!not-for-mail
From: Piotrek <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielone oko w akumulatorze - pytanie
Date: Wed, 27 Jan 2010 22:08:25 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <1...@4...net>
References: <hjq27v$87$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 093105243146.raciborz.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264626511 4325 93.105.243.146 (27 Jan 2010 21:08:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 21:08:31 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250752
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 27 Jan 2010 19:56:12 +0100, Przemolo napisał(a):
> W swoim Punto2 od ponad roku mam nowy akumulator Centra+ 44Ah. Akumulator
> nie stwarza żadnych problemów - nawet przy obecnych mrozach rzędu od -20
> do -10C auto zapala. Jednak dziś otworzyłem maskę i zobaczyłem, że "zielone
> oko" nie jest zielone. Podpiąłem więc aku do prostownika (taki zwykły z
> automatyczną regulacją prądu); na początku prąd sięgnął tylko 1A, po 2
> godzinach spadł do 0,5A. Odłączyłem aku z prostownika ale nadal zielone oko
> jest co najwyżej tylko w części zielone.
> Czy to normalne? czy duży mróz może "zaburzać" wskazania tego wynalazku?
Bo w przypadku aku bezobsługowego przy stabilizowanym prostowniku po
naładowaniu w 90-95% spada natężenie prądu do kilkuset miliamper. A wtedy
naładowanie pozostałej reszty akumulatora trwa jeszcze ze 2-3 dni.
Potrzymaj akumulator pod prostownikiem tyle czasu to zielone oczko wylezie
na bank. Sprawdzałem to niejeden raz. Zdarza się też czasem tak że oko jest
czarne pomimo nałądowania do pełna jak się kuleczka gdzieś zawiesi,
jednakże w tym wypadku na 100% tak nie jest.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.10 23:09 J_K_K
- 28.01.10 08:15 wojtek
- 28.01.10 10:38 szymo
- 28.01.10 11:41 Przemolo
- 28.01.10 12:00 Robert_J
- 28.01.10 12:07 piotrek
- 28.01.10 17:32 neelix
- 28.01.10 17:31 neelix
- 28.01.10 17:35 neelix
- 29.01.10 11:01 Cyneq
- 29.01.10 11:35 RobertP.
- 29.01.10 12:52 Robert_J
- 30.01.10 13:52 piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=