  • Data: 2012-03-18 08:08:32
    Temat: Re: Zgubiony smartfon
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Próbowałaś przed zastrzeżeniem karty dzwonić na swój numer?

    Tak. Probowalam. ale tel milczy. Albo sie bateria rozladowala albo ktos ja
    wyciagnal. Tel nie odzywa sie od tygodnia juz.
    Coz przyjdzie sie pogodzic ze strata choc ciezko. Nie licze juz na to ze ktos
    odda. Pewnie by to juz wczesniej zrobil. A na nasza kochana policje tez nie
    ma co liczyc bo czegos takiego nie beda szukac. A im dluzej tym ciezej bedzie
    znalezc. Pewnie juz na czesci rozebrany a jesli nie to gdzies zachomikowany
    lezy i czeka az sprawa ucichnie. Mam jeszcze pytanie jesli pozwolicie. Czy to
    urzadzonko ktore wysyla samo sms lub sygnal ze ktos wlozyl inna karte to robi
    to samoczynnie z automatu czy trzeba wczesniej zaprogramowac? Jesli
    samoczynnie to jakas marna szansa istnieje jesli trzeba samemu to zrobic to
    umarl w butach bo o czyms takim nie wiedzialam i nie zrobilam.
    Pozdrawiam Wszystkich i dzieki za odpowiedzi.
    Ewa