  • Data: 2012-03-18 13:59:01
    Temat: Re: Zgubiony smartfon
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:jjv2le$rhk$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczotaj kolega powiedzial mi ze takie smartfony maja wbudowane jakies
    > urzadzonko ze nawet po roku jak ktos zadzwoni z innej karty wlozonej w
    > tel. to
    > smartfon wysle smsa do wlasciciela z podaniem numeru nowej wlozonej karty.
    > Tylko jakos nie bardzo w to wierze i prawde mowiac stracilam nadzieje.

    Bajki Ci opowiada... Tak jak by telefon "wiedział" że został skradziony
    i jest w rękach złodzieja... Sugerujesz że nie rozpozna Twoich perfum?

    A może ktoś, kto używa dwu SIMów na zmianę będzie sobie wysyłał
    SMSy przy każdej zmianie SIMa? Ale ludzie mają pomysły...

    > Co do plecaka to nie sadze zeby mi w pracy rozpruto.
    > Pewnie juz szwy puscily.
    > Kurcze mam nauczke na cale zycie.
    > Ale moze ktos jeszcze cos podpowie. Bede wdzieczna

    Kupić mniejszy telefon i nosić przy sobie :-)
    A nie taką wielką dachówkę którą trzeba nosić w plecaku...