  • Data: 2012-03-18 14:02:14
    Temat: Re: Zgubiony smartfon
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:jk013v$r5e$1@inews.gazeta.pl...
    > Ta funkcja działa bardzo fajnie. Z powodzeniem testowałem. Większość
    >
    > No pieknie tylko czy np po 5 latach ktos zechce jeszcze dochodzic (np.
    > policja czy operator) gdzie jest zgubiony przedmiot?

    A skąd pomysł że złodziej będzie czekał 5 lat czy nawet pół roku?
    Telefony tego typu tracą na wartości z miesiąca na miesiac - za
    pół roku będzie Galaxy S3 i S2 będzie g-warte. Złodziej nie będzie
    sam używał tylko wyjmie kartę i wejdzie do byle budki w Galerii
    i opchnie w tej budce za bezcen (bo "zgubił" pudełko i papiery).

    > Jakos czarno to widze. A poza tym nawet jesli urzadzenie przesle taki
    > sygnal
    > to skad wiadomo gdzie on sie znajduje. Przeciez urzadzenie nie poda
    > dokladnie
    > adresu mieszkania czy domu w ktorym przebywa :-(
    > Ech glupia bylam i tyle. Chcialam sie koledze pochwalic w pracy co
    > dostalam.
    > Okazalo sie ze dostalam po zadku od zycia :-(

    Jasne... głupia byłaś że telefon komórkowy wynosiłaś z domu...
    Trzeba było go trzymać cały czas w domu pod poduszką :-)

    p.s. Ewa, ile Ty masz lat?