  • Data: 2012-03-18 14:34:20
    Temat: Re: Zgubiony smartfon
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > No jasne, bo masz z tyłu nalepkę "w razie znalezienia wysłać
    > na adres: xxx, czeka nagroda!" :-)

    Nie wiem jak w ajfonach, ale w normalnych telefonach jest coś takiego jak
    książka adresowa, a w niej wpisy do znajomych i rodziny. Parę lat temu
    zadzwonił do mnie numer, identyfikujący się u mnie jako "Baba Jaga". Obcy
    męski głos zapytał, czy przypadkiem nie wiem, do kogo należy numer z którego
    dzwoni. Okazało się, że to kierowca autobusu, który znalazł na pętli
    "wypadnięty" z keszeni lub torebki teściowej telefon. Chcący sobie poradzi.

    > Bajki opowiadają.

    Wyjątkowa tępota, jak na byłego posiadacza (ponoć) Samsunga.

    JoteR