  • Data: 2011-03-10 07:26:12
    Temat: Re: Zgubilem recovery cd - Asus EEE 900
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To był OCZ Vertex, zdaje się z 2009 roku.
    > Ktoś, kto twiedzi że nie da się zajechać SSD nie ma pojęcia o czym mówi.
    > Każda pamięć flash ma określoną liczbę zapisów/kasowań i nawet przy
    > użyciu różnych algorytmów wyrównywania zużycia poszczególnych
    > sektorów wcześniej czy później każdy dysk zacznie padać.
    > Dla mnie przykre jest to, że dysk padł bez jakiegokolwiek ostrzeżenia
    > pod wpływem którego mógłbym zrobić świeży backup i straciłem wiele.

    Ok, ale nie ma co demonizować napędów Flash na podstawie awarii w
    liczbie: 1, *podobny lub taki sam problem moze Ci sie zdarzyć z HDD*.

    - *nie masz backupu, sam ryzykujesz niezaleznie od rodzaju dysku*.
    - chyba wszystkie dyski wewnetrzne maja 3 letnia gwarancje -> dostaniesz
    nowy i byc moze np. z lepszym chip'em zarządzającym
    - SSD to nie tylko chipy z pamieciami Flash, ale takze pozostala
    elektronika, ktora rowniez ulega awarii.