    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Date: Thu, 23 Feb 2012 14:57:30 +0000

    On 23/02/2012 14:38, Mariusz [mr.] wrote:

    > "kamil" <k...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ludziom zdarzają się różne przypadki oraz miewają pomysły własne,
    > np. suszą koty w mikrofalówce...
    >
    > Ogólnie rzecz biorąc podróż to ograniczone możliwości, nowe,
    > nieoczekiwane sytuacje oraz zmęczenie - wszystko to zaprasza do
    > popełniania błędów. Rozsądny człowiek potrafi zaradzić ich skutkom.

    Rozsądny człowiek zaproponuje alternatywę, zamiast wytykać mi złe
    rozwiązania przez całe popołudnie.

    Nadal nie wyjaśniłeś też niesamowitej żywotności wszelkiej maści
    odtwarzaczy MP3. Rzucane, częste start i stop dysku co 3-4 minuty,
    wstrząsy, wynoszenie z ciepłego domu na mróz i z powrotem, praca w
    deszczu, słońcu i kurzu, a umierać masowo nie chcą.

    Jeśli będziesz na ten dysk kopiować co kilka dni zdjęcia, po czym
    owiniesz go w skarpetkę i schowasz w plecaku, to uwierz że żadne
    wyimaginowane przepięcia ani pola magnetyczne na lotnisku mu nie zaszkodzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net