  • Data: 2009-07-21 08:15:09
    Temat: Re: Zgrywanie/archiwizacja fotek
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Drwal pisze:

    > to moze wlasny serwer te 300km od domu ;) lacze zalozyc i sie bedzie
    > syncowac samo :)

    300 km od domu to już kopia totalnie awaryjna jest deponowana. Też nad
    tym myślałem, tylko tu jest problem innej natury. Załóżmy, że 300 km od
    domu mam ten serwer, przy obecnych łączach, archiwizowanie czegokolwiek
    trwałoby dłuuuugie godziny, bo może i prędkość łącza 5Mb jest osiągalna,
    to jest to 5Mb tylko w jedną stroną, w drugą stronę zazwyczaj jest 0,2Mb
    (jeśli nawet w takim Aster/UPC/Spray mam 1-2Mb, to nadal 300km od domu
    to wieś jest i co najwyżej nagostrada). Symetryczne łącza długo poza
    zasięgiem portfela.
    Pozdrawiam,