  • 61. Data: 2012-07-13 01:17:19
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.07.2012 22:56, Excite wrote:
    > Tak
    > samo jak i w ogóle nie umie koła zmienić to dupa a nie kierowca.
    Tacy np. kierowcy formuły 1?

    Michoo

  • 62. Data: 2012-07-13 02:29:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Tacy np. kierowcy formuły 1?

    To totalni lamerzy - nawet sami nie potrafią zatankować i wytrzeć szyby w
    kasku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 63. Data: 2012-07-13 02:51:44
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-13 01:17, Michoo pisze:
    > Tacy np. kierowcy formuły 1?

    Każdy z nich na 100% potrafił by zmienić koło w każdym współczesnym
    osobowym samochodzie dopuszczonym do ruchu na drogach publicznych.
    Bardzo możliwe nawet że koło w formule 1 też by potrafili zmienić.

  • 64. Data: 2012-07-13 09:40:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 22:51, Excite pisze:

    > Ma racje, z 96 to jest stara szkoła. Inaczej się wtedy uczyło i inaczej
    > egzaminowało. Ty pewnie myślisz o jakiejś prehistorii ;)

    Nie, to żadna stara szkoła, tylko jeden z etapów 'nowoczesnej'
    nauki jazdy, który na szczęście został w części pożegnany,
    choć wielu by chciało by tak zostało. Uczono często źle, co zresztą
    widać - nawet po Twoich wypowiedziach.

  • 65. Data: 2012-07-13 10:39:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

> [...]
    > nauki jazdy, który na szczęście został w części pożegnany,
    > choć wielu by chciało by tak zostało. Uczono często źle, co zresztą

    A czego uczono zle?
    Mozesz przytoczyc?

  • 66. Data: 2012-07-13 19:38:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 14:25, wchpikus wrote:

> [...]
    > hamowaniem, jak u kiedy używać sprzęgła...
    > Potem na mieście nie ma problemu z ruszeniem lub zatrzymaniem auta.
    >
    > Teraz jak widzę "L", to wiem ze zaraz coś wywinie, w środku wystraszony
    > "zielony", ledwo wie jak się steruje autem a tutaj z każdej strony coś
    > jedzie..i panika.
    > Oswojenie się z samochodem to dobra szkoła, nie dla każdego oczywiście.
    >
    > Ale widać potem jak kto sobie radzi za kołkiem..stara szkoła zawsze
    > wychodzi lepiej.
    > Zdawałem w 96r...teraz bym nie chciał tak się uczyć:)

    "Kiedyś to było".. Od stuleci każde pokolenie powtarza te bzdury na
    każdy temat. Edukacja, prawo jazdy, a tym czasem świat kręci się dalej,
    budynki stawiane przez tych niedouczonych młodych inżynierów nie
    przewracają, a wypadków na drogach jakby tak coraz mniej z roku na rok.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 67. Data: 2012-07-13 19:40:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 21:56, Excite wrote:

    > Jak w ogóle nie umie wysłać posta na grupę to dupa a nie internauta. Tak
    > samo jak i w ogóle nie umie koła zmienić to dupa a nie kierowca.

    No oczywiście, oczywiście. Niech już będzie, jesteś wspaniały i
    chciałbym mieć Twoje dzieci, niestety natura okrutnie zadrwiła z moich
    marzeń.

    Już, wystarczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 68. Data: 2012-07-13 19:40:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 01:29, yabba wrote:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > To totalni lamerzy - nawet sami nie potrafią zatankować i wytrzeć szyby
    > w kasku.

    Zmienić jak zmienić, ale co to za kolejarz, który nie wymieni resorów w
    wagonie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 69. Data: 2012-07-13 22:07:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-12 23:17:19 +0000, Michoo <m...@v...pl> said:

    > Tacy np. kierowcy formuły 1?

    Dlaczego wydaje ci się, że nie potrafią wykonać tak prostej czynności?

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2012-07-14 00:58:40
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.07.2012 22:07, Bydlę wrote:

    > Dlaczego wydaje ci się, że nie potrafią wykonać tak prostej czynności?

    W F1 używa się ręcznych podnośników działających na zasadzie dźwigni -
    żeby zmienić koło bez dziwnych kombinacji potrzebujesz przynajmniej 2 osoby.

    Michoo