  • Data: 2012-07-12 15:14:25
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-12 14:47, J.F pisze:

    > No coz, ja robilem PJ w innych czasach, szkola sie nie musiala o
    > kursantow martwic, instruktor swoje lata mial, i tez bylo "no to
    > jedziemy na ulice".
    > Moze po prostu doswiadczenie przez nich przemawia, ze cwiczenie na placu
    > nie ma sensu, mimo ze kursantowi sie wydaje inaczej.

    Ja tam też od razu jechałem na "ulicę". No, ale czasy były jednak
    trochę inne, co nie znaczy, że teraz należy robić inaczej.

    > Ale to chyba przesada w druga strone. Godzina bylaby chyba w sam raz.
    > nawet moze pol, aczkolwiek jak sa i tak manewry do nauki to mozna cala
    > godzine poswiecic. Z ruchem ulicznym tez trzeba sie przespac, oswoic - i
    > potem czasu zabraknie. A manewry w miedzyczasie.

    A czytam o tych godzinach jazdy po łuku, parkowaniu przy słupkach itd.
    to mi się słabo robi - później mamy takich niedouczonych "kierowców",
    którzy się zachować na drodze nie potrafią. Zresztą parkować w
    rzeczywistych warunkach też nie...