  • Data: 2012-07-12 16:52:43
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/07/2012 15:45, Excite wrote:

    > Lub instruktor nie znał tej tajemnej metody.
    > Mnie już nic nie zdziwi, znam przypadki jak instruktorka dzwoni po pomoc
    > do innego instruktora bo nie wie jak wymienić żarówkę od mijania. Ze
    > zmianą koła też trzeba było ją wyręczać bo nie wiedziała od czego zacząć.

    Znam świetnego programistę, zarabia na życie projektowaniem systemów
    rozpoznających twarze do automatycznego śledzenia ludzi na obwieszonym
    kamerami terenie.Dzwoni do serwisu kiedy trzeba płytę główną w pececie
    wymienić, po prostu nie wie i to nie jego zmartwienie.

    Czy przez to jest gorszym programistą od gimnazjalisty, który płytę
    wymieni sam?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil