  • Data: 2012-07-12 14:47:48
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Excite" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-07-11 18:45, P.B. pisze:

    >Mają na myśli wizję bezrobocia bo sami instruktorami są z musu a nie
    >z powołania. Często nie mają żadnych planów nauczania, po prostu
    >wsiadasz i jedziesz bo taki jest schemat w danym OSK, bo kursantowi
    >trzeba zaimponować że w tym OSK to się szybko nauczy i już na
    >pierwszej jeździe będzie w ruchu miejskim "śmigał". Inaczej kursant
    >się obrazi że go placem manewrowym męczą i pójdzie do innego OSK. Za
    >czasów jak ja się uczyłem na kat B to pierwsza połowa kursu była
    >tylko na placu.

    No coz, ja robilem PJ w innych czasach, szkola sie nie musiala o
    kursantow martwic, instruktor swoje lata mial, i tez bylo "no to
    jedziemy na ulice".
    Moze po prostu doswiadczenie przez nich przemawia, ze cwiczenie na
    placu nie ma sensu, mimo ze kursantowi sie wydaje inaczej.

    A ulice ... albo ruchliwe, albo w godzinach szczytu :-)
    W godzinach szczytu mozna zielonego kursanta wyprowadzic, szkody nie
    spowoduje, wszyscy jezdza powoli, nauczy sie stac w korkach :-)

    >Dopiero po około 10 godzinach jazdy na łuku, parkowaniach przy
    >słupkach, zawracaniu itp. gdy opanowało się sterowanie samochodem
    >wyjeżdżało się na miasto.

    Ale to chyba przesada w druga strone. Godzina bylaby chyba w sam raz.
    nawet moze pol, aczkolwiek jak sa i tak manewry do nauki to mozna cala
    godzine poswiecic. Z ruchem ulicznym tez trzeba sie przespac, oswoic -
    i potem czasu zabraknie. A manewry w miedzyczasie.

    J.