  • 1. Data: 2009-04-20 06:39:44
    Temat: Zewnetrzne zasilanie przez mini USB
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Posiadam urzadzenie do nawigacji GPS Garmin Nuvi 205, ktore mozna
    zasilac poprzez dolaczona ladowarke samochodowa, zakonczona wtyczka mini
    USB lub kablem mini USB podlaczonym do komputera.

    Z racji tego, ze nie znam sie zbyt dobrze na elektronice ani
    specyfikacji USB mam do Was pytanie, w jaki sposob moge wykonac zestaw
    do zasilania zewnetrznego takiego urzadzenia, ktore bedzie jednoczesnie
    rozwiazaniem przenosnym.

    Pomyslalem o czyms takim: zestaw baterii zakonczonych kablem mini USB,
    wpinanym do urzadzenia GPS.

    Czy cos takiego w ogole jest do zrobienia? A moze istnieja jakies gotowe
    zestawy, pozwalajace na zasilanie urzadzen poprzez mini USB z baterii?

    Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

    BB

  • 2. Data: 2009-04-20 09:48:09
    Temat: Re: Zewnetrzne zasilanie przez mini USB
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Uzytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisal w wiadomosci
    [...]
> [...]
    >
    > Czy cos takiego w ogole jest do zrobienia? A moze istnieja jakies gotowe
    > zestawy, pozwalajace na zasilanie urzadzen poprzez mini USB z baterii?

    W linku masz podany adres do strony, zawierajacej odpowiedzi na Twój
    problem:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/p/navia/navia.h
    tm

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 3. Data: 2009-04-20 11:08:06
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Krzysztof Kucharski wrote:
    > W linku masz podany adres do strony, zawierajacej odpowiedzi na Twój
    > problem:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/p/navia/navia.h
    tm

    Dzieki za linka.
    Na stronie APC Polska znalazlem tego typu idealnie rozwiazujacy moj
    problem zasilacz:

    http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.c
    fm?base_sku=UPBX-EC

    Nie wiecie moze, gdzie w Polsce moge to kupic?

  • 4. Data: 2009-04-20 12:01:12
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisal w wiadomosci

    [...]
> [...]
    >
    > http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.c
    fm?base_sku=UPBX-EC

    > Nie wiecie moze, gdzie w Polsce moge to kupic?

    http://www.apc.com/tools/locator/index.cfm
    A potem szerokie mozliwosci wyboru. BTW - jezeli zdobedziesz informacje na
    temat mozliwosci zakupu / ceny, to prosze, podaj tutaj. Zaciekawilo mnie to
    urzadzonko, planowalem kiedys popelnic cos podobnego. Zreszta, w podobnym do
    Twojego celu ;-).

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 5. Data: 2009-04-20 16:43:20
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    Bad Behaviour wrote:
> [...]
    >
    > http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.c
    fm?base_sku=UPBX-EC

    > Nie wiecie moze, gdzie w Polsce moge to kupic?
    -------------------

    Cos podobnego pod nazwa Battery Pack for iPod PW-2882p,
    mozna nabyc droga kupna w Master J. Chudek, P. Janicki,
    tel:+48 22 644 48 47, Al. KEN 105 lok U6 - 02-722 - Warszawa
    za ok 62zl+VAT
    http://pdfs.icecat.biz/pdf/603407-1875.pdf
    http://www.master.com.pl/master/index.jsf#

    Kristo

  • 6. Data: 2009-04-20 18:12:34
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Krzysztof Kucharski wrote:

> [...]
    > na temat mozliwosci zakupu / ceny, to prosze, podaj tutaj. Zaciekawilo
    > mnie to urzadzonko, planowalem kiedys popelnic cos podobnego. Zreszta, w

    Znalazlem w jednym sklepie, choc nie jest to stricte na wymienne
    paluszki, ale ladowalny przenosny akumulator:

    http://fondo.pl/produkt.php?id=928

    Tego urzadzenia firmy APC nie mozna juz prawie nigdzie kupic, bo
    zaprzestali jego produkcji. Jedyne miejsce, gdzie znalazlem je dostepne
    to litewski sklep online:

    http://www.itbankeurope.com/UPBX-EC_/

    Dzwonilem dzisiaj do nich, ale jakies zenki tam nieumiejace o angielsku,
    wiec zrezygnowalem z zakupu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-04-20 18:28:40
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Bad Behaviour wrote:
    > Czy cos takiego w ogole jest do zrobienia? A moze istnieja jakies gotowe
    > zestawy, pozwalajace na zasilanie urzadzen poprzez mini USB z baterii?

    Np takie cos:
    www.dealextreme.com/details.dx/sku.15048

    Przejrzyj cala kategorie, maja sporo innych wynalazkow o podobnym
    dzialaniu:
    www.dealextreme.com/products.dx/category.401

    Wysylke masz za darmo, a placisz Paypalem, wiec jest to bezpieczne.
    Zreszta zamawialem u nich wielokrotnie.

    k,

  • 8. Data: 2009-04-20 18:46:51
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Bad Behaviour wrote:

    > Znalazlem w jednym sklepie, choc nie jest to stricte na wymienne
    > paluszki, ale ladowalny przenosny akumulator:

    W sumie mozna zrobic samemu. Kupic kabelek USB, urznac wtyczke z jednej
    strony i przylutowac do koszyka-czteropaka na R6. Wstawic akumulatorki i
    fertig. Ladowac dowolna ladowarka.

    Waldek

  • 9. Data: 2009-04-20 22:31:37
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Uzytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisal w
    wiadomosci news:753u8rF15bqnrU1@mid.uni-berlin.de...

    [...]
    > W sumie mozna zrobic samemu. Kupic kabelek USB, urznac wtyczke z jednej
    > strony i przylutowac do koszyka-czteropaka na R6. Wstawic akumulatorki i
    > fertig. Ladowac dowolna ladowarka.
    [...]

    Wlasnie "zanabylem droga kupna" ;-) obudowe - trójpak na R6. Z wylacznikiem.
    http://www.nikomp.com.pl/opisy/BAP00/BAP303AP.htm
    Cena 6,00 zl.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 10. Data: 2009-04-21 06:11:17
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    KILu wrote:

> [...]
    > www.dealextreme.com/products.dx/category.401
    >
    > Wysylke masz za darmo, a placisz Paypalem, wiec jest to bezpieczne.

    Dzieki, moze troche sie pospieszylem, ale zamowilem w angielskim sklepie
    to to:

    http://www.blahdvd.com/Hw/USB-Battery-Extender-For-A
    ll-PDA-Phones-MP3-Players/AD-UNI-BU/product.htm

    Jak sie okaze, ze ten sklepik to jakas lipa to skorzystam z linka, ktory
    podales.

    Wielkie dzieki za pomoc!