  • 11. Data: 2009-04-21 06:12:10
    Temat: Re: Zewnetrzne zasilanie przez mini USB
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Krzysztof Kucharski wrote:
    > Wlasnie "zanabylem droga kupna" ;-) obudowe - trójpak na R6. Z
    > wylacznikiem.
    > http://www.nikomp.com.pl/opisy/BAP00/BAP303AP.htm
    > Cena 6,00 zl.

    A ktore kabelki zlutowac z ktorymi?

  • 12. Data: 2009-04-21 12:30:18
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Uzytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisal w wiadomosci

    [...]
    > A ktore kabelki zlutowac z ktorymi?
    [...]

    Bierzesz jakikolwiek kabel z odpowiednim wtykiem mini USB. Przecinasz go,
    sciagasz zewnetrzna izolacje. W srodku beda cztery kolorowe przewody +
    ewentualnie gola linka. Usuwasz (obcinasz) wszystkie poza czerwonym i
    czarnym. Te lutujesz wewnatrz pojemnika, wkladasz ogniwa R6 i cieszysz sie
    ;-).
    Kilka uwag odnosnie wskazanego przeze mnie pojemnika:
    - z nowego przewodu (z wtyczka USB) sciagasz zewnetrzna izolacje na dlugosci
    okolo 90 mm,
    - po usunieciu starego przewodu, przez pozostaly otwór przeciagasz przewód z
    wtyczka USB,
    - przewód czerwony lutujesz bezposrednio do blaszki kontaktowej "+" w
    miejsce usunietego starego przewodu,
    - przewód czarny (nowy ) trzeba przylutowac do pozostawionego starego
    przewodu czarnego - wylacznik zasilania skutecznie blokuje dostep do punktu
    lutowniczego. Miejsce polaczenia nalezy zaizolowac.

    To wszystko.

    Na koniec jeszcze jedna uwaga: w razie, gdyby okazalo sie, ze 3 sztuki ogniw
    R6 daja zbyt male napiecie nalezy zastosowac pojemnik na 4 ogniwa.
    http://www.nikomp.com.pl/opisy/BAP00/BAP304AP.htm

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 13. Data: 2009-04-21 15:58:10
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Dzwonilem dzisiaj do nich, ale jakies zenki tam nieumiejace o angielsku,
    > wiec zrezygnowalem z zakupu.

    Kupiłem takie coś i działa bardzo dobrze:
    http://allegro.pl/item612821073_zewn_akumulator_do_p
    almtopow_telefonow_mini_usb.html
    Są tez inne:
    http://allegro.pl/item607946051_uniwersalna_bateria_
    usb_power_backup_2400_mah.html

    Paweł

  • 14. Data: 2009-04-23 06:32:20
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Krzysztof Kucharski wrote:
    > Na koniec jeszcze jedna uwaga: w razie, gdyby okazalo sie, ze 3 sztuki
    > ogniw R6 daja zbyt male napiecie nalezy zastosowac pojemnik na 4 ogniwa.
> [...]

    Dzieki!!! To bedzie moja pierwsza konstrukcja elektroniczna. W
    przeslosci lutowalem rozne pierdolki, ale zadnego urzadzenia nie
    skonstruowalem. To bedzie moje pierwsze. Dzieki za wskazowki.

  • 15. Data: 2009-04-23 12:11:24
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Uzytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisal w wiadomosci

    [...]
> [...]
    > lutowalem rozne pierdolki, ale zadnego urzadzenia nie skonstruowalem. To
    > bedzie moje pierwsze. Dzieki za wskazowki.

    Bardzo mi milo.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski