  • 81. Data: 2012-02-08 13:49:05
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co to za funkcje dla oszolomow ? :-)

    No właśnie dla ludzi zwykłych a nie dla psychopatów linuksowych.

    > A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
    > FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

    FB oczywiście że jest zintegrowany. Nk już nikogo nie obchodzi. padu-padu
    też już umiera na rzecz facebook chata. Allegro wydało swoją aplikację,
    całkiem ładna. Naviexpert nie wiem, nie potrzebuję.

    > A po co ci "system", jesli nie chcesz grac :-)

    A co ma system do cen gier niezależnych wydawców?

    > A kto tu mowi o kolekcjonowaniu, troche ulubionych albumow ... i sie
    > konczy :-)

    Ile to jest "trochę" ulubionych albumów?

    > Wystarczy urlop w Hiszpanii czy w Grecji. A nawigacja w telefonie
    > przydaje sie zeby do auta trafic na parkingu :-)

    No to i tak wyjdzie tylko kilkaset MB a nie kilka GB.

    > Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
    > No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

    20 książek w ciągu jednej jazdy zdążysz przeczytać? A twój samochód ich nie
    udźwignie? Niespójne te twoje zeznania.

    > No ba, to raptem 10 filmow,

    To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie?
    Spokojnie wystarczyłoby klasyczne 700MB na takie urządzenie. To wychodzi 8GB
    a nie 80GB.

    > a urlop trwa 14 dni :-)

    No ile razy w roku jeździsz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda filmy
    oglądać na 4'' ekranie?
    Latopa se weź, jak się planujesz aż tak nudzić na urlopie.

    > Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

    Równie łatwo nie zapełnić.

    > Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

    W Mozarcie jakoś mi wystarczyło 8GB. Nie sądzę, żeby 16GB w Lumii prędko
    stało się dramatem.

  • 82. Data: 2012-02-08 14:13:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup

    >A co ma system do cen gier niezależnych wydawców?

    Niby nic, ale wada pozostaje.

    >Ile to jest "trochę" ulubionych albumów?
    >Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki
    >i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

    >No to i tak wyjdzie tylko kilkaset MB a nie kilka GB.

    Ale po drodze sa Niemcy, Francja, czy Slowacja, Wegry, Rumunia,
    Bulgaria ..

    >20 książek w ciągu jednej jazdy zdążysz przeczytać? A twój samochód
    >ich nie udźwignie? Niespójne te twoje zeznania.

    A musze samochodem ? Moze np polece samolotem.

    >To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie?

    Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
    Nie da sie ? A to ci ch* system :-)

    >a urlop trwa 14 dni :-)
    >No ile razy w roku jeździsz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda
    >filmy oglądać na 4'' ekranie?
    >Latopa se weź, jak się planujesz aż tak nudzić na urlopie.

    Ale laptopa na plaze brac to troche kiepsko :-)

    > Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)
    >W Mozarcie jakoś mi wystarczyło 8GB. Nie sądzę, żeby 16GB w Lumii
    >prędko stało się dramatem.

    A po co ci smartfon, jesli nie potrafisz go wykorzystac :-)

    A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
    :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-02-08 14:17:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w

    >Od ~2008 roku Google indeksuje strony z flashem i współpracuje nad
    >tym
    >z Adobe. A poza tym stosuje się różne sztuczki - np. umieszczanie
    >tekstu i struktury odnośników dodatkowo w plikach HTML dla
    >zaindeksowania przez bota.

    Akurat ta strona w HTML nie ma prawie nic. Ani tresci, ani slow
    kluczowych.

    A szukalem "skip intro site:pl". Ona nie zawiera nawet "skip" w html.
    A "intro" owszem - intro.swf.

    J.

  • 84. Data: 2012-02-08 15:27:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-08, o godz. 15:17:01
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Akurat ta strona w HTML nie ma prawie nic. Ani tresci, ani slow
    > kluczowych.

    Bo ona nie ma mieć. ;-) Myk polega na tym że to jest w oddzielnym,
    spreparowanym i podsuniętym botowi pliku. Poza tym jak pisałem - od
    2008 roku Google współpracuje z Adobe nad wyciąganiem treści z
    plików .swf. ZTCP od flash 8.0 jest dostępna do indeksowania pełna
    treść, odnośniki etc. Analiza flasha wychodzi gorzej niż HTML-a ale
    jest robiona. W przypadku Google pojawia się na początku wyszukiwania
    znacznik [flash]. Tak jak [PDF] w przypadku zindeksowanych plików PDF.
    Problemem z flashem nie jest indeksowanie przez wyszukiwarki a to że
    część systemów i przeglądarek go nie obsługuje.

    Zdrówko

  • 85. Data: 2012-02-08 16:36:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Niby nic, ale wada pozostaje.

    Jaka wada?

    >Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki
    > i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

    I może kupiłeś aż tyle muzyki? ACTA już po ciebie jedzie na sygnale.

    > Ale po drodze sa Niemcy, Francja, czy Slowacja, Wegry, Rumunia,
    > Bulgaria ..

    No i ile się tego uzbiera? 1GB?

    > A musze samochodem ? Moze np polece samolotem.

    To nadal nie jest powód, żeby sobie wzrok niszczyć czytaniem książek z
    telefonu.

    > Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
    > Nie da sie ?

    A masz w telefonie złącze SCART?

    > Ale laptopa na plaze brac to troche kiepsko :-)

    Na plażę nie chodzi się filmów oglądać.

    > A po co ci smartfon, jesli nie potrafisz go wykorzystac :-)

    Co to niby znaczy "nie potrafisz go wykorzystać"? Czy jeśli na ten przykład
    w laptopie nie zajebałem całego dysku, bo wszystko co mi potrzebne się
    mieści, to znaczy że nie umiem go wykorzystać?

    > A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
    > :-)

    A pokazywał będę. Mówiąc "Zobacz jakie ładne te nowe Nokie". Nie "popatrz
    jaki mam fajny fajlmenedżer" jak pojebany. No i wszystkim jak dotąd się
    podoba.

  • 86. Data: 2012-02-08 16:42:16
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Może kupiłeś jakąś podrobkę na bazarze? Bo nicholery nie pasuje twój opis do
    > rzeczywistości.

    Rzeczywistość jest taka, że możesz sobie szybko poprzewijać w dół i na boki,
    jakąś wstępną wizualizację menu telefonu, zawierającą jak na razie
    funkcjonalność telefonu dla seniora. W dodatku projektując to menu, nie
    przewidziano nawet, sensownych metod obsługi większej ilości kontaktów
    czy aplikacji.

    > Wygląd UI jest bardzo ważną rzeczą dla ludzi ceniących ergonomię
    > użytkowniania. I Metro UI jest tu bardzo dobrą i ważną innowacją, na jaką
    > nigdy nie było stać androidziarzy bez gustu, zaślepionych szałem
    > cyjanogenomodowania.

    Metro UI jest na wczesnym etapie projektowania, i nie uwzględnia jak się
    okazuje wielu przydatnych funkcji. Nawet tak podstawowych, jak ułatwienia
    w korzystaniu z dużej ilości kontaktów, czy aplikacji. To się nie nadaje
    do niczego, poza szukaniem metod, aby przy zachowaniu zalet tego interfejsu,
    zbudować kompletne UI. Lata pracy, nawet ja na możliwości MS.

    > Po trzech miesiącach, kłamco i fałszerzu historii.

    Haha, fakt, uwinęli się z tym szybciej niż rok, wstrząsająca historia.
    Masz już Mango? Działają już inne strony, niż testowe na serwerze MS?

    A, miłego testowania, i mam nadzieję ze w ramach szukania nowych pomysłów
    na promocję WP7, MS uwzględni twój wkład na TG.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 87. Data: 2012-02-08 16:58:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 8 02 2012 17:36, Skrypëk pisze:

    > A masz w telefonie złącze SCART?

    O HDMI pewnie nie słyszałeś.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 88. Data: 2012-02-08 17:14:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Niby nic, ale wada pozostaje.

    >Jaka wada?

    Wyzsze ceny gier :-)

    >I może kupiłeś aż tyle muzyki? ACTA już po ciebie jedzie na sygnale.

    Widok plytoteki z setka plyt jest juz taki dziwny ?
    A kopiowac do wlasnego uzytku ciagle jeszcze u nas w kraju wolno.

    >No i ile się tego uzbiera? 1GB?

    Same Niemcy w Nokii maja cos pol GB.

    >To nadal nie jest powód, żeby sobie wzrok niszczyć czytaniem książek
    >z telefonu.

    To nie tylko software jest do d*, ale i hardware ? A mogl byc piekny
    ajfon ze swoim znakomitym ekranem ( (c) Pszemol) :-)
    Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz -
    ograniczyc sie, samochod, e-book ?

    Co do oczu sie zgadzamy ... wiec poprosze o dodatkowe pare GB na
    wersje audio :-)
    Albo dobry syntezator mowy. Jest w systemie ? A w symbianie jest :-)
    (tylko jakos bezuzyteczny ).

    >A masz w telefonie złącze SCART?

    A to nie masz video w tym najlepszym telefonie ? :-P

    >Co to niby znaczy "nie potrafisz go wykorzystać"? Czy jeśli na ten
    >przykład w laptopie nie zajebałem całego dysku, bo wszystko co mi
    >potrzebne się mieści, to znaczy że nie umiem go wykorzystać?

    To nie potrzebny ci taki wielki dysk, za jaki zaplaciles :-)

    >A pokazywał będę. Mówiąc "Zobacz jakie ładne te nowe Nokie". Nie
    >"popatrz jaki mam fajny fajlmenedżer" jak pojebany. No i wszystkim
    >jak dotąd się podoba.

    Niestety, ale starsze nokie to maja pojebany FM/system/Bluetooth.
    I to czasem wychodzi przy zabawach ze znajomymi :-)

    J.

  • 89. Data: 2012-02-08 17:20:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > razie funkcjonalność telefonu dla seniora. W dodatku projektując to
    > menu, nie przewidziano nawet, sensownych metod obsługi większej

    No naprawdę musiałeś jakiś inny system widzieć, bo u mnie działa poprawnie.

> [...]
    > do niczego, poza szukaniem metod, aby przy zachowaniu zalet tego
    > interfejsu, zbudować kompletne UI. Lata pracy, nawet ja na możliwości

    Może to była jakaś nakładka na androida, co metro udawała?

    > Haha, fakt, uwinęli się z tym szybciej niż rok, wstrząsająca historia.

    Nie wstrząsająca tylko po prostu prawdziwa. Nie ma się czym podniecać.

    > Masz już Mango?

    No już od sierpnia bodajże.

    > Działają już inne strony, niż testowe na serwerze MS?

    A kiedyś nie działały?

    > A, miłego testowania, i mam nadzieję ze w ramach szukania nowych
    > pomysłów na promocję WP7, MS uwzględni twój wkład na TG.

    Google płaci za wypisywanie takich głupot? Czy za darmo się bawisz w
    pożytecznego idiotę?
    Najśmieszniej by było, jakbyś jeszcze coś rzucił o otwartości, róznorodności
    i wolności wyboru, jaką zapewnia android. Szczególnie śmiesznie to wygląda
    obok tej piany jakiej dostajecie na widok rosnącej nowej konkurencji - sekta
    hipokrytów normalnie.

  • 90. Data: 2012-02-08 17:23:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > O HDMI pewnie nie słyszałeś.

    Po zbyt mało luksusowych hotelach się rozbijam najwyraźniej.