  • 71. Data: 2012-02-07 23:32:19
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-08 00:03, Ra pisze:

    > ciekawe co mówisz bo akurat tak mówi adobe
    > zresztą flesh to zło

    nie mowie, ze flesh to dobrodziejstwo - ale jest,
    a skoro jest, to nie bede sie na niego sztucznie obrazal a jedynie
    akceptowal ten fakt i nie pozbawial sie pewnej funkcjonalnosci skoro
    taka jest zaimplementowana (nie jestem zwolennikiem flesha).

    Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal
    zaimplementowany dla WM7.
    Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
    To w temacie multimediow/streamingu.

    > tak i może jeszcze są indeksowane przez google

    wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
    Wczym jest ta strona napisana?

    (nie wiem co miales na mysli o nieindeksowaniu stron via google)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 72. Data: 2012-02-08 07:52:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
    > Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal
    > zaimplementowany dla WM7.

    Bo mobilny IE9 z założenia nie obsługuje żadnych kontrolek ActiveX.

    > Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
    > To w temacie multimediow/streamingu.

    Przecież youtube działa, o co ci się rozchodzi?

  • 73. Data: 2012-02-08 09:55:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >akceptowal ten fakt i nie pozbawial sie pewnej funkcjonalnosci skoro
    >taka jest zaimplementowana (nie jestem zwolennikiem flesha).

    Skoro nie jestes, to nie wiadomo czy braku flasha sie martwic, czy
    cieszyc - coraz wiecej firm bedzie z niego rezygnowac :-)

    >Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal
    >zaimplementowany dla WM7.

    Byc moze jakas dalekowzroczna polityka - np nie bedzie DRM i
    ograniczen w materiale na male ekrany.

    >Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
    >To w temacie multimediow/streamingu.

    P.S. tak sie wlasnie patrze na kamerke w notebooku, i sie zastanawiam
    ... jak sprawdzic czy jej ktos nie uruchomil i mnie nie obseruje ?
    A Flash akurat potrafi.

    >wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
    >Wczym jest ta strona napisana?

    www.citroen.pl ? W HTML. Moze i jakis obiekt ma, ale ma tez 500 linii
    html i skryptow w javie.

    Co i tak jest niezle, bo sporo firm zmusza do uruchomienia flasha,
    zeby kliknac "skip intro".

    >(nie wiem co miales na mysli o nieindeksowaniu stron via google)

    We flasha chyba nie zagladaja ?
    W pdf i doc jak najbardziej.

    J.

  • 74. Data: 2012-02-08 10:02:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > cos ci sie grupy pomylily

    Nie, nie pomyliły mi się.

    > to, ze w tym swoim WM7

    WP7. Nie mam WM7.

    > nie powymieniasz sie plikami

    Po co mam się z kimś wymieniać plikami? Co to w ogóle znaczy? To coś jak
    wymienianie się autkami z gumy turbo?

    > (nie bedac w
    > zasiegu sieci Wifi i swojego Sky...., ktory notabene dostepny jest
    > tylko na jedyny sluszny system)

    Nie jest.

    > Przeslesz plik z telefony do komputera i odwrotnie?

    Jak będę chciał to prześlę.

    > Wiec z czym do ludzi sie pchasz?

    Ja się z niczym nie pcham.

    > to zainstaluj ten sterownik na WM7 - sprobuj chociaz.

    Nie mam WM7. Nawet gdybym miał, to nie drukowałbym z palmtopa.

    > z tego co czytam, to jestes dziecko, ktore rozroznia dwa/trzy typy
    > plikow i to wszystko.

    Gdybyś wymienił, z jakimi to rzekomo niezbędnymi typami plików się pchasz do
    ludzi, to byłoby łatwiej rozmawiać.

    > sa standardy - nawet w systemie Windows, ktorych WM7 nie kojarzy.
    > BUBEL Panie jak nic.

    Standardy czego? I co to jest WM7?

    > Masz jakies przewidzenia i skrzywienia - podobnie jak z tym
    > wyjezdzaniem samochodami.
    > Ale tak wypowiadaja sie ludzie nie majacy nic do powiedzienia - slepo
    > zapatrzeni w to co udalo im sie - z duzym wyrzeczeniem - kupic :)

    No ładnie ci odpierdala. Ale wiesz, że łądnie opisałeś adroidziarzy? To dla
    nich system stał się ważniejszy od człowieka. Tak samo jak i wcześniej dla
    św.p. linuksiarzy.

    > jakby babcia miala wasy....
    > Nie zmienisz faktu, ze jest flesh i wiele serwisow wciaz z nich
    > korzysta.

    No ja nie zmienię. I nic takiego nie sugerowałem.

    > Mozesz z nich nie korzystac (swiadomie) - ale skazujesz sie
    > sam na ulomnosc i brak pelnej funkcjonalnosci.

    Znaczy na brak animowanych reklam? Omatko.
    Jakoś z tym przeżyję, wiesz?

    > nikt - ale jest on dostepny na wielu platformach i jest popularny.

    Wśród linuksiarzy chyba.

    > A SkyDrive - kto tego uzywa, reka w gore?

    Normalni ludzie.

    Ale ciekawe, że popularność narzędzia jest dla ciebie ważniejsza niż
    funkcjonalość. Czy w twoim półświatku użycie dropbxa daje +5 do lansu?

    > tak, w ten sposob to sobie moge wiele rzeczy napisac - bibliotek SDK
    > udostepnia wielu producentow - i co z tego?

    Nic, zupełnie nic. Przecież to żadna różnica, czy usługa ma otwarte i
    udokumentowane API prawda?

    > Nie ma aplikacji - nie ma rozmowy = brak funkcjonalnosci.

    Oho. To nagle MS wininien niedoróbek androida. Wyborne

    > 25MB znawco

    Hmm.. Mój SkyDrive mówi 100MB.
    No ale przecież ty wiesz lepiej, ZNAWCO.

    > Jakbys kiedykolwiek uzywal tego SkyDriva lub pierwowzoru, czyli
    > Dropboxa - to bys nie pisal takich swiatluych mysli jak wyzej.

    Znaczy tak funkcjonalność by zniknęłą pod wpływem obserwacji?
    U mnie jakoś nadal działa.

    Może ty jednak z jakiegoś innego Mesha korzystałeś, ZNAWCO?

    > prywatnie - mam pewnie wiecej tych komputerow niz Ty, ale czy ja
    > gdzies pisalem, ze nie mam komputera?

    No nie ty, ten drugi pan. Wyglądacie dla mnie bardzo podobnie.

    > Pisalem, ze majac wiele komputerow musialbym za kazdym razem jakies
    > gowniana aplikacje instalowac

    Za każdym razem? Moim zdaniem wystarczy raz. Znawco.

    > tylko po to by moc wymienic sie plikiem
    > komputer-telefon.

    Ale jaką potrzebę to w ogóle zaspokaja? Używania telefonu jako pendrajwa,
    żeby zaoszczędzić kilka złotych?

    > a wyslesz maila z zalacznikiem?
    > Tak - pytanie retoryczne i odpowiesz 'a po co?' :)

    No wyślę.
    Pytanie wcale nie retoryczne: po co przegrywasz pliki na telefon i z niego
    wysyłasz, skoro mogłeś od razu wysłać mailem z komputera?

    > Ty nie potrafisz czytac, lub interpretujesz teksty jak chcesz

    > udosteponiono - ale zalozmy, ze dostales dokument mailem i chcesz go
    > wydrukowac. Co robisz?

    Klikam "drukuj" w Wordzie na komputerze w biurze lub w domu.
    Przecież nie wożę mobilnej drukarki ze sobą w torbie.

    > To jest najwieksza paranoja WM - brak zarzadzania plikami czyni ten
    > system bezuzyteczny biznesowo.

    Co to za biznes, który ma drukarki a nie ma komputerów?

    (domyślam się, że drukuje żeby sobie poczytać, bo na telefonie niewygodnie)

    > uzywam symbiana do tej pory i uzylem tego okreslenia 'glupi' z ironia
    > (ale ty bys tego nie rozpoznal, nawet gdyby ironia kopnela Cie w dupe)

    Och wybacz, że nie założyłem na ciebie teczki i nie sprawdziłem w niej czy
    symbiana używasz.

    > skoro poruszasz sie wsrod swoich kolezkow, ktorzy chelpia sie biala
    > obudowa telefonu

    Nie kojarzę takiego zjawiska.

    > no to sobie sprobuj lub poczytaj opinie osob, ktore probowaly.

    A będą one tak samo rzetelne jak twoje? To może podziękuję.
    Uwierzę jak kiedyś sam sprawdzę.

    > Ty mi odpowiedz mistrzu.

    Ale ja się pytam o co chodzi z tą wrogością.

    > Ale pewnie nie wiesz co to notebook, lub czytasz je jako dokumet
    > worda ;)

    Ale co mam czytać w takim formacie? Nikt mi takich załączników nie przysyła.

    > dla innych OS jest dostepny.

    "Interfejs Kindla"? A co to jest? Taki launcher do androida, który zamienia
    siatkę kolorowych ikon na czarno-białe menu obslugiwane klawiszami?

    > Buuuu - znowu nie ma nic na WM7?

    Nie wiem. Pierwsze słyszę o WM7.

    > tak samo jak wyszukiwarka Bingo, czy uslugi glosowe - tylko US.
    > Co czyni jeszcze bardziej okaleczony system w tej czesci swiata.

    "wyszukiwarka Bingo"? Och ty znawco.

    > i nosic kolejne urzadzenie....

    No jak się chce w podróży czytać ksiązkę, to się nosi w torebce książkę.
    Jest to naturalna kolej rzeczy.
    Wiele nie waży, nie powinna ci bardzo przeszkadać, skoro i tak taszczysz
    wszędzie ze sobą drukarkę.

    > no tak - dzwonki na ten przyklad sobie sam piszesz lub dospiewowujesz

    Que? Kompozytorem, grajkiem ani śpiewakiem nie jestem. Pomyliłeś mnie z
    kimś?

    > a dokumenty przepisujesz z telefonu kolegi

    Dlaczego miałbym czynić coś takiego? Co to w ogóle za scenariusz biznesowy?
    Co ty bierzesz?

    > a jak nie ma sieci w zasiegu?

    W bieszczady lub do lasu to ja nie jeżdzę po to żeby pliki kopiować.

    > na parkingu podziemnych gdzie nie ma zasiegu rowniez?

    Ja się z klientami nie spotykam na parkingach.

    > Jak wymienisz sie wizytowka?

    Wyciągnę z portfela.

    > I zakladasz, ze wszyscy musza miec internet.

    No nie muszą. Mogą biegać na pocztę. Ale tacy ludzie tym bardziej nie pragną
    "smartfonów".

    > no przeciez sie przyznales, ze uzywasz tylko 6 programow ktore
    > mieszcza sie na glownym ekranie :)

    Przecież nic takiego nie powiedziałem.

    > Dlaczego wiec sie teraz dziwisz z kolei, ze nie wiesz co wgrac?

    Się nie dziwię tylko pytam. Co takiego pięknego mnie omija? Może spróbuję i
    mi się spodoba.

    > Ja nie wiem jakie masz potrzeby - widac nie masz zadnych potrzeb skoro
    > zadajesz takie pytanie.

    Bo jak czyjeś potrzeby zostały zaspokojone, to znaczy że nie ma żadnych?

    Powinienem dać się nabrać marketingowi androidowemu, że potrzebuję
    możliwości drukowania na mobilnej drukarce na parkingu?

    > a jak bedziesz mial 180 programow zainstalowanych to tez za kazdym
    > razem bedziesz przeskakiwal po liscie?

    A jak będziesz miał 1800 programów zainstalowanych? A jak 18000?

    > I nie wiem co miales za telefon z androidem - ale jakos nie zauwazam,
    > by sie cokolwiek 'haczylo' przy przewijaniu.

    Dysonans.

    > bo juz sie przyznales - ze uzywasz tylko 6 aplikacji,

    Nie. Kłamco i fałszerzu historii.

    > ktore masz 'pogrupowane' w 6ciu kaflach ;)

    W kaflach nic nie jest pogrupowane. Znawco.

    > a ile masz tych super aplikacji - az 6?

    Czy ty sobie chuja przedłużasz ilością aplikacji?
    Ewidentnie masz jaką obsesję na tym punkcie.

    > ale jest to skonczona ilosc

    A 180 to nie jest skończona ilość?

    > - wiec jestes ograniczony,

    Ograniczony to ty jesteś umysłowo. I chyba za dużo wolnego czasu masz, skoro
    udaje ci się korzystać ze 180 różnych aplikacji.

    > ladne to pojecie wzgledne.

    Tak sobie tłumaczą brzydcy i biedni ludzie.

    > Funkcjonalnosc mozna ocenic obiektywnie

    Teoretycznie. W praktyce udało ci się pobić wszelkie rekordy subiektywności.

    Spotykanie się z klientami na ciemnym parkingu i drukowanie im oferty na
    kolanie z drukarką w bagażniku - obiektywna ocena funcjonalności telefonu -
    lulz.

    > wiele normalnych ludzi musi czasami polaczeyc sie z siecia firmy - i
    > to nie jest ich wymysl.

    No. I niekoniecznie w celach takich jakie się da na telefonie zrealizować,
    nawet na androidzie.

    > Brak takiej mozliwosci czyni sprzet bezuzyteczny

    Oczywiście, znawco. Brak jednej rzeczy czyni coś zupełnie bezużytecznym.
    Zwłaszcza że nie mówimy o zakupie telefonów dla pracowników.

    > a jak szybko dochodzisz do konkretnego kontaktu: znajac/pamietajac
    > fragment numeru,

    Nie znam/pamiętam innego numeru niż własny.

    > nazwisko lub imie

    Klikam w kontaktach na literkię.

    > a moze tylko adres/miasto

    Jak można zapomnieć czyjeś imię/nawisko a pamiętać adres?
    Toż to jakaś socjopatia albo inna patologia.

    > lub po histori ostatnich kontaktow?

    Się klika na słuchawkię.

    > No chyba, ze masz tylko stalych znajomych - ograniczona ilosc - wiec
    > mozesz sobie ich szukac przewijajac liste.

    Ja nie jestem sprzedawcą ubezpieczeń ani konsultantką avonu, żeby mi się
    lista "znajomych" dynamicznie zmieniała.

    > jak na razie to Ty wykazujesz takie sklonnosci.

    Jakie skłonności? Mi telefon służy do kontaktu z ludźmi a nie spuszczania
    się nad tysiącem aplikacji i funkcji.

    > Bo wykazales sie juz ignorancja i brakiem jakiejkolwiek zdolnoscia

    Ty myślisz że jakąś wiedzę tajemną posiadłeś, bo zainstalowałeś sobie 180
    aplikacji spoza marketu? Omatko.
    Ja nie mam na takie bzdety czasu, szkoda mi na to życia. Wystarczy mi 18,
    naprawdę.
    Instalując kolejne nie wchodzi się już na żaden wyższym poziom
    doświadczenia.
    A zrootowanie telefonu i wgranie jakiegoś cyjanogenomoda to kilka minut
    googlania lub bingowania. Naprawdę nie ma się czym podniecać.

    > opanowac cos wiecej niz WM7

    Nie znam WM7.

    > to za malo - co to znaczy brzydkie?

    To znaczy, że nieładne. Ewidentnie tworzone przez nerdów bez gustu, dla
    których liczyła się wyłącznie źle pojęta funkcjonalność.

    > HTC Vision vel DesireZ
    >
    > Widac, ze malo wiesz i androida widziales

    Mogłem nie widzieć jakiegoś najświeższego 2.3.3, a tam się ponoć sporo
    polepszyło.
    Tymczasem WP7 potrafił płynnie działać już od samego swojego początku z rok
    wcześniej.

    > uzywam tego i tego - w zaleznosci co wygodniejsze

    > ja nie mam problemow w trafianiu - moze mniej pij? ;)
    > Duze kafel, duze klawisze klawiatury - ewidentnie masz jakis problem.

    A co ma kafel do klawiatury, znawco?

    > Ile mozesz mies alternatywnych klawiatur?
    > (np. programisty z kursorami, swype, grafiti, normalna )

    > no to o czym my gadamy - jestes dzisciak z gimnazjum.
    > Moj 12-to letni syn tez sie chwali przed kolegami ile w jakies
    > sieciowce wyciagnol punktow :)

    Nie stać cię na kinecta i przyjaciół, więc dorabiasz ideologię.

    > bo w koncu zdradziles, ze jestes dzieiciakiem a zaczynasz dyskusje z
    > doroslymi.

    Oj ty stetryczały bufonie, jakiś ty durny.

    > kazdy chwali co ma.

    No zwłaszcza androidziarze.

    > ??? chciales powiedziec , ze to jest bardzo biznesowa funkcja?

    A ty naprawdę nie masz żadnego życia po za swoją pracą akwizytora?

    > a czym to sie je - moze tak troche opisowo, bo powiem, ze znam
    > explicit i Tobie to tez nic nie powie

    > no to jest zaleta, ze nie ma tego :)

    No co ty? Od kiedy to brak jest zaletą?
    To w takim razie mam 49 zalet WP a nie wad.

    > bo jest cala masa innych i lepszych
    > (uprzedze Ci - z moim telefonem dostalem tez darmowe mapy
    > zintegrowane z systemem)
    >
    > czy ty wiesz co ty w ogole piszesz?
    >

    > Co ty tu wymieniasz - napisz jeszcze brak logo Nokia... :-D

    No przecież zgodne z twoją logiką. Ja jestem w jednym, to wada drugiego.
    Niezależnie od tego czy potrzebne.

    > nie wymieniles ANI JEDNEJ sensownej funkcji (nie mowiac, ze czesc z
    > tych co wymieniles w WM7 w PL jest kulawa).

    Ty za to wymieniłeś. 180 aplikacji. Dają za to jakiś achievement na forach
    dla androidziarzy?

    > Ale to potwierdza Twoj stan i sposob rozumowania swiata na poziomie
    > gimnazjalisty.
    > Wiec wybacz, ale nie bede z Toba wiecej dyskutowal.
    > Bo szkoda mi na to czasu.
    > Mysle, ze czytajacym ten watek tez w pelni dopelnil sie Twoj obraz (w
    > tym psychologiczny).

    No idź sprzedawaj androidy i ubezpieczenia komuś innemu.
    Ja dziękuję, już miałem lub mam.

  • 75. Data: 2012-02-08 11:05:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 10:55, J.F pisze:
    (...)

    > www.citroen.pl ? W HTML. Moze i jakis obiekt ma, ale ma tez 500 linii
    > html i skryptow w javie.

    To może dokładniej tę stronę obejrzyj - 200 linii css, parę skryptów
    i flash.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 76. Data: 2012-02-08 11:49:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Och, niby jakie? Mają Live Tiles? Mają Metro UI? Mają Xobox Live?

    A co to za funkcje dla oszolomow ? :-)

    A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
    FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

    > A co w tym dziwnego ?

    >W tym że ktoś ceny gier przedstawia jako wadę systemu? Nic, dosyć
    >typowa durnota.

    A po co ci "system", jesli nie chcesz grac :-)

    > Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego
    > problemu :-)

    >No o prostu nie mam pierdolca na punkcie kolekcjonowania muzyki.
    >Szkoda mi na to czasu i i pieniędzy.

    A kto tu mowi o kolekcjonowaniu, troche ulubionych albumow ... i sie
    konczy :-)

    >Jakbym był komiwojażerem, to bym sobie nabywł zwykłą nawigację do
    >auta.

    Wystarczy urlop w Hiszpanii czy w Grecji. A nawigacja w telefonie
    przydaje sie zeby do auta trafic na parkingu :-)

    >Wolę papierowe.

    Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
    No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

    >Oszołomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

    No ba, to raptem 10 filmow, a urlop trwa 14 dni :-)

    Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

    >Nie interesuje mnie to.

    Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

    J.

  • 77. Data: 2012-02-08 12:01:10
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.02.2012 Ra <r...@g...pl> napisał/a:

    > może zapoznaj się tematem użyteczność, ux itp bo jest dokładnie
    > odwrotnie niż piszesz

    Cieszę się że poruszyłeś ten temat. Teraz gratis opiszę Ci własne wrażenie
    wyniesione z kontaktu z WP7. To nie nie jest mobilny OS, to jest wczesne
    stadium projektowe interfejsu użytkownika, uruchamiane jako demo na
    WindowsCE, niedostępnym dla programistów i userów. Są jak na razie tylko
    urządzenia demo, działa w nich tylko proste menu i kilka przypadkowych
    funkcji nadających się co najwyżej na prezentację. _Funkcjonalność_
    dla codziennego użytku jest na poziomie telefonu dla seniora, z doklejonym
    Zune HD 16GB, oraz chińską kamerą z breloka, ale bez możliwości wymiany
    karty pamięci. To że MS z Nokią usiłuje to sprzedawać na tym etapie,
    zamiast skupić się na testach i rozwoju, wynika tylko z zapatrzenia
    w sukces Apple i Google, na rynku takich samych urządzeń.
    Tyle że Apple swój engineering sample, testowało na early adopters przez
    jakieś pół roku, zanim wydało SDK. I zaczęło bąkać coś że to nie tylko
    zabawka. Sukces mimo ogromnej kampanii (6 na 10 zapytanych znało sprzęt
    przed premierą), nie przyszedł od razu, dopiero po roku razem z iOS2
    ruszył Appstore. Kolejne wersje stawały się coraz bardziej użyteczne.
    Podobnie było z Androidem, ale ten rozwijał się znacznie szybciej, bo to
    od początku miał być mobilny OS, a nie zabawka. Po 2 latach i w wersji
    2.3.x nadaje się bez problemów i sztucznych ograniczeń do codziennego
    użytku. Czego niestety nadal nie da się powiedzieć o iOS, bez Cydii.

    WP7 z Nokią i startującą właśnie kampanią ma nadzieję powtórzyć sukces
    iOS, skupiając się na wyglądzie i reklamie. Szkoda bo przydała by się
    realna konkurencja w tym segmencie rynku, która mogłaby sprawić że
    producenci starali by się robić lepsze produkty, a nie lepsze kampanie.
    Po roku WP7 dorobiło się copy-paste, i nadziei że za rok jak wyjdzie
    "Apollo" to będzie lepiej. Podobnie jak fani iPhone mają nieustającą
    nadzieję, że następny model to już na pewno będzie dobry.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 78. Data: 2012-02-08 12:38:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-02-08 10:55, J.F pisze:
    (...)

    >To może dokładniej tę stronę obejrzyj - 200 linii css, parę skryptów
    >i flash.

    css to przeciez juz html :-)
    Tym niemniej bez dzialajacego flasha ta strona bardzo duzo pokazuje.

    Zobacz np ta bez flasha http://www.europartner.pl/

    Swoja droga - jak im sie udalo tak wysoko te strone spozycjonowac ?
    Google jakos znalazlo.

    J.

  • 79. Data: 2012-02-08 13:07:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-08, o godz. 13:38:27
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zobacz np ta bez flasha http://www.europartner.pl/
    >
    > Swoja droga - jak im sie udalo tak wysoko te strone spozycjonowac ?
    > Google jakos znalazlo.

    Od ~2008 roku Google indeksuje strony z flashem i współpracuje nad tym
    z Adobe. A poza tym stosuje się różne sztuczki - np. umieszczanie
    tekstu i struktury odnośników dodatkowo w plikach HTML dla
    zaindeksowania przez bota.

    Zdrówko

  • 80. Data: 2012-02-08 13:15:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > jest wczesne stadium projektowe interfejsu użytkownika, uruchamiane
    > jako demo na WindowsCE, niedostępnym dla programistów i userów.

    Może kupiłeś jakąś podrobkę na bazarze? Bo nicholery nie pasuje twój opis do
    rzeczywistości.

> [...]
    > realna konkurencja w tym segmencie rynku, która mogłaby sprawić że
    > producenci starali by się robić lepsze produkty, a nie lepsze

    Wygląd UI jest bardzo ważną rzeczą dla ludzi ceniących ergonomię
    użytkowniania. I Metro UI jest tu bardzo dobrą i ważną innowacją, na jaką
    nigdy nie było stać androidziarzy bez gustu, zaślepionych szałem
    cyjanogenomodowania.

    > Po roku WP7 dorobiło się copy-paste,

    Po trzech miesiącach, kłamco i fałszerzu historii.