  • 221. Data: 2012-04-04 10:12:50
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 02:53, Skrypëk pisze:

    > Bo w słownikach androidowych jest flustrat.
    > One są pewnie za darmo przez nawiedzonych ochotników tworzone - jaka
    > cena taka jakość.

    Masz, zajmij się czymś. Zanim się niezdrowo podniecisz.

    http://www.theverge.com/2012/4/3/2921472/lumia-900-r
    eview

    Podsumowanie: "Death by a thousand cuts"

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 222. Data: 2012-04-04 10:32:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Masz, zajmij się czymś. Zanim się niezdrowo podniecisz.
    >
    > http://www.theverge.com/2012/4/3/2921472/lumia-900-r
    eview

    > Podsumowanie: "Death by a thousand cuts"

    No i co? Stanął ci?

  • 223. Data: 2012-04-04 10:55:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 10:32, Skrypëk pisze:

    eview

    > No i co? Stanął ci?

    zawiodles mnie :/

    myslalem, ze przytoczysz swe magiczne 'klamca lustracyjny'
    i czysty palec na ekranie, ktorym muska sie szybke powodujac szybkie
    przewijania nieskonczenie dlugich list aplikacji bez irytacji
    uzytkownika.... (i mase innych problemow w tym jedynie slusznej
    przegladarki IE oraz multitaskingu)

    wiec takie podsumowanie wydaje sie jak najbardziej na miejscu:
    "Don't misunderstand me, Windows Phone offers some very good experiences
    in its core apps, and it's probably the most gorgeous and cohesive piece
    of software Microsoft has ever released. But after nearly two years on
    the market, I struggled to find a single thing this platform could do
    better than Android 4.0 or iOS 5.1.
    (...) It needs to be the best -- and Windows Phone is far from it at this
    point."

    shame.... ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 224. Data: 2012-04-04 11:15:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    eview

    > No i co? Stanął ci?

    Wymyśl coś błyskotliwszego :)

  • 225. Data: 2012-04-04 11:17:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 10:55, AL pisze:

    > zawiodles mnie :/

    Ale co się dziwisz? Przecież on jest "Smoked by Windows Phone"

> [...]
    > better than Android 4.0 or iOS 5.1.
    > (...) It needs to be the best -- and Windows Phone is far from it at this

    Coś takiego jak nieistotny fakt nie może mu stanąć na drodze.

  • 226. Data: 2012-04-04 11:22:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > i czysty palec na ekranie, ktorym muska sie szybke powodujac szybkie
    > przewijania nieskonczenie dlugich list aplikacji bez irytacji

    Pełnosprawni ludzie nie mają problemów ze znalezieniem pogrupowanych
    alfabetycznie aplikacji. Takie zmartwienia mają tylko androidowi
    "flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

    > I struggled to find a single thing
    > this platform could do better than Android 4.0 or iOS 5.1.

    No jak się nie potrafi korzystać ze smartfona i używa go jak Palma, to takie
    są efekty.
    Gazeta lepsza niż radio bo w radio nie zawiniesz śledzia.

  • 227. Data: 2012-04-04 11:22:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Wymyśl coś błyskotliwszego :)

    Nie jesteś godzien.

  • 228. Data: 2012-04-04 11:39:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 11:22, Skrypëk pisze:

    > Pełnosprawni ludzie nie mają problemów ze znalezieniem pogrupowanych
    > alfabetycznie aplikacji.

    uzyles slowa 'pogrupowany' - no szok, jak mogles - wszak dlugie listy sa
    cool ;)
    Jak M$ w koncu wprowadzi prawdziwe grupy lub katalogi to bedziesz to
    nazywal 'amazing' ?

    A czy w WP7 kazda aplikacja nazywa sie od jej przeznaczenia?
    Przyklad z brzegu: kalkulator ma nazwe RealCalc - to bedzie on pod
    literka 'K' czy 'R' ?
    Jesli 'R' to oznaczałoby, że uzytkownik musi pamiętać nazwy wszystkich
    swych aplikacji by szybko na nią trafić - no zdumiewające i jakie to
    proste (no chyba, że M$ nie przewiduje w projekcie WP nic więcej procz
    'osm kafli'

    > Takie zmartwienia mają tylko androidowi
    > "flustraci". "Sflustrowani", bo MS i Apple zamordowali im Palma :>

    to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 229. Data: 2012-04-04 12:29:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Jak M$ w koncu wprowadzi prawdziwe grupy lub katalogi to bedziesz to
    > nazywal 'amazing' ?

    Nie. Nadal będę miał to w dupie. Bo nadal nie będę czuł potrzeby zaśmiecania
    telefonu dziesiątkami aplikacji robiących to samo.

    > A czy w WP7 kazda aplikacja nazywa sie od jej przeznaczenia?

    Nie, od imienia psa teściowej autora.

    > Przyklad z brzegu: kalkulator ma nazwe RealCalc - to bedzie on pod
    > literka 'K' czy 'R'? Jesli 'R' to oznaczałoby,

    Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak klikniesz
    to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

    > uzytkownik musi pamiętać nazwy wszystkich
    > swych aplikacji by szybko na nią trafić

    No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program, co ja
    w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? - Ekscel, Ewuniu. - Aha, no
    faktycznie.."

    > - no zdumiewające i jakie to proste

    Prawda? Jaką trza być głupią cipą, żeby grupować programy w foldery z
    kolorowymi obrazkami, bo nazw nie pamięta i go przerosło.. Bosz... I ty
    jeszcze będziesz mi próbował wciskać ciemnotę, że ty jakiekolwiek
    zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie własnoręcznie
    zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

    > to tez wyczytales w materialach marketingowych od M$?

    Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

  • 230. Data: 2012-04-04 12:53:43
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 12:29, Skrypëk pisze:

    > Ach, sierotka ewunia nie zauważyła takiej ikonki z lupką. Tam jak
    > klikniesz to możesz ten swój RealCalc znleźć i pod R i pod C.

    a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

    > No faktycznie, niesłychane :) "- Marysiu, jak się nazywał ten program,
    > co ja w nim miałam tę tabelkię dla szefa zrobić? - Ekscel, Ewuniu. -
    > Aha, no faktycznie.."

    no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy
    instalowali cos wiecej niz to co dal producent.
    Kafle rzadza :)

> [...]
    > zaawansowane rozwiązania "ogarniasz"? Jak ciebie znalezienie
    > własnoręcznie zainstalowanej aplikacji we własnym telefonie przerasta?

    na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko trzymasz w
    jednym worze - katalog C:/ ?
    No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz ze
    swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac - wowczas Windows chodzi
    plynnie i sie nie wiesza ;)
    Jaka trzeba byc 'glupia cipa' by na to nie wpasc ;)

    > Znasz jakąś inną wersję wydarzeń?

    wyprano ci mozg na jakims meetingu M$ - moze byc?

    --
    pozdr
    Adam (AL)