  • Data: 2015-06-22 10:33:05
    Temat: Re: Zestaw wireless: klaw. + mysz
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-20 o 00:08, PiteR pisze:
    > (c)RaSz pisze tak:
    >

    > Zależy ile to znaczy tani. Jeśli poskąpisz to zapłacisz nerwami a potem
    > drugi raz kupując porządny. Jeśli kupisz np Logitech MK270 to będziesz
    > mógł latać po całym mieszkaniu z klawiaturą a nawet wyjść na taras,
    > balkon i pisać w ciemno.

    No i jak to działa ? Bo sama moja myszka była znacznie droższa (logitech
    mx620) a nie jestem z niej do końca zadowolony. Po kilku latach ma
    niestety z sobą jakieś straszne problemy. Co jakiś czas (i to coraz
    krótszy) się zatnie za pół sekundy lub sekundę a potem znowu działa.
    Żeby było zabawniej to mam takie myszki dwie i zachowują
    się identycznie. Kupione w kilkuletnim odstępie czasu, pracują z
    zupełnie innymi komputerami i nawet w innym mieście. A początkowo
    działały naprawdę rewelacyjnie. Kupiłem ostatnio nawet jakiś szmelc
    za 50 zł (z wyglądu trochę kopia tego logitecha) i wolę na nim pracować.
    Nieprzyjemna w dotyku, niewygodna, ale się nie zacina !