  • Data: 2009-06-07 08:18:56
    Temat: Re: Zestaw uruchomieniowy
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > Zasugerowałem się podobnie wyglądającym programatorem USB, który kupiłem
    > przez Allegro - mój w środku ma FTDI232 i bufor. Też gada z AVR Studio
    > jako STK500v2:
    > http://www.allegro.pl/item649173851_programator_avr_
    usb_4w1_stk500v2_avr910_rs232_gen.html

    No to pochwal się jak szybko programuje avrki. Atmel podaje, że prędkość
    komunikacji stk500 to 115200bps, więc zakładam, że więcej jak 10kB/s i
    tak nie będzie. Ale chciałbym się upewnić, że nie jest to 5, czy 2kB/s.

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,