  • Data: 2014-11-16 15:02:40
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2014 o 12:07, RadoslawF pisze:

    > Ciężko będzie potem sprzedać używany procesor jak i kartę
    > graficzną. Okaże się taniej będzie kupić od razu zestaw docelowy
    > przekraczając magiczne 1500 niż potem podmieniać podzespoły
    > i zostać z nimi w szufladzie.

    Jak napisalem - wcale nie ciezko. Nie kazdy jest "bogaczem" a jest wielu
    ludzi co wlasnie kupuje "okazje". Mam kumpla co tak traktuje sprzet
    audio, co 2 lata kupuje za tysiaka to co dwa lata wczesniej kosztowalo 5
    tysiakow. Wlasnie od takich co wymieniaja audio ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom