  • Data: 2014-11-16 15:01:22
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2014 o 11:59, Maciek pisze:

    > Jako ze to ja jestem Mikolajem, to zapytam - jaka "dobra plyte" masz na
    > mysli i jakie minimum grafiki na poczatek?
    > Nie musi sie dac grac we wszystko, ale np. w cos o wymaganiach Wiedzmina 2.

    Ja myślę - Asus :) Dokładnie mam Asus P8Z77-V LX - tyle, że to 3-cia
    generacja inteli, czyli socket 1155.

    Coś podobnego do Socket 1150 (4-ta generacja) na pewno Ci tutaj doradzą.

    Mam też AsRocka (też 3-rd generadion, socket 1155) ale szczerze, mimo
    wszystkich zachwytów nad AsRockami wolę Asusa - z prostej przyczyny -
    instalacja driveróoe w Asusie jest jakoś lepiej dopracowana. W AsRocku w
    sekcji drivery mam m.in. opcje instalacji... Google Chrome ;) ORaz
    innych jakichś popierdółek.

    Grafikę zaś mam nVidia GTX 650 na ddr5. Ilestamtegoddr mam.

    Gram na TV, ale nie z nosem na ekranie, wiec jak wlaczam grę w 720p to
    wyglądają cudnie (rozdzielczość optyczna oka po prostu z odleglosci
    kilku metrow nie wylapuje roznicy miedzy 720p a full hd).

    Procek obecnie G860 wlasnie z opcją na zmianę za rok na i5.

    Napisze Ci tyak - zawsze kupuje dobrą, wypasioną płytę z perspektywami.
    Jak kupowałem Core2 Duo to kupilem Asusa i jakiegos celerona, potem
    wymienialem procki na c2d 6300 az do 8400. Co jakis czas wymienialem
    grafike na 2x mocniejsza. Komputer co prawda odszedl do lamusa w tym
    roku, ale przezyl ze mna jakies 7-8 lat. Z jedną reinstalacją systemu ;)

    Inwestycja poczatkowa mniejsza, inwestycja koncowa - wieksza niz
    zakladalem, ale rozlozona na raty. Na stary peocek czy karte grafiki
    zawsze znajdzie sie jakis amator na Allegro. Nowa zas - zawsze daje
    kopa. PRz<y grafice kieruje sie zasada, kupić do 400 zł karte o 2x
    wiekszej wydajnosci niz mam. Przy prockach podobną - przy czym - kupic
    za cenę poprzedniego taki, co dodaje ze 25% mocy.

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom