  • Data: 2014-01-16 14:44:34
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE [OT]
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-13 21:06, Marcin Perliński pisze:

    > Mam to zarchiwizowane z dużą redundacnją (w kilku chmurach)
    > i mogę ewentualnie podrzucić na priva.

    A możecie polecić jakieś miejsca do składowania danych?
    Najlepiej darmowe :)
    Obawiam się że padnie mi HD a mam dwa spięte w RAID-0 więc
    jak by co to tracę wszystko.
    Archiwizuje dane na DVD+dvdisaster
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dvdisaster

    i na SugarSync bo łatwo synchronizuje się tam całe foldery
    z HD nie zajmując się wysyłaniem danych na serwer.

    https://www.sugarsync.com/#googtrans%28en|pl%29

    Ale zmienili warunki i nie będzie już chyba darmowego konta
    u nich. Więc jeśli macie jakieś propozycję to proszę o radę.

    Pozdr. PK.