-
1. Data: 2011-02-16 15:10:55
Temat: Zerwanie umowy z Play
Od: kamil d <k...@t...pl>
Witam,
jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).
Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
umowę podpisuje inny domownik.
Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
tylko czekać na fakturę korygującą.
Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
czekać.
Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.
Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
umownej?
--
kamil d
-
2. Data: 2011-02-16 15:42:14
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2011-02-16 16:10, kamil d pisze:
> Witam,
>
> jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
> jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).
>
> Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
> umowę podpisuje inny domownik.
>
> Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
> wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
> Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
> rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
> tylko czekać na fakturę korygującą.
>
> Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
> przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
> zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
> czekać.
>
> Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
> sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
> czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.
>
> Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
> umownej?
Są podstawy, ponieważ umowa nie została zawarta.
Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2011-02-16 17:31:12
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: kamil d <k...@t...pl>
W dniu 2011-02-16 16:42, Liwiusz pisze:
> Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.
Tak, odpowie za podpisanie się swoim imieniem i nazwiskiem, 10 lat paki
jak nic.
--
kamil d
-
4. Data: 2011-02-16 23:47:27
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:ijh1l5$f1i$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-02-16 16:42, Liwiusz pisze:
>> Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.
>
> Tak, odpowie za podpisanie się swoim imieniem i nazwiskiem, 10 lat paki
> jak nic.
>
> --
> kamil d
>
-
5. Data: 2011-02-17 11:03:36
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>
Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał
>> Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.
> Tak, odpowie za podpisanie się swoim imieniem i nazwiskiem, 10 lat paki
> jak nic.
Dorośnij.
--
Maciek.
-
6. Data: 2011-02-17 13:05:34
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"Maciej Muran" <m...@g...com> writes:
> Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał
>>> Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.
>> Tak, odpowie za podpisanie się swoim imieniem i nazwiskiem, 10 lat
>> paki jak nic.
>
> Dorośnij.
Jeżeli na umowie pomiędzy Janem Kowalskim a telefonią komórkową w
miejscu na podpis Jana Kowalskiego pan Adam Nowak podpisze się słowami
'Adam Nowak', to czy ktoś sfałszował podpis?
Jako bonus - czy taka umowa jest ważna, a jeśli tak, to kto jest jej
stroną?
MJ
-
7. Data: 2011-02-19 22:17:20
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: "michhallski" <o...@o...pl>
Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
news:kjztyg2vmjl.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
> "Maciej Muran" <m...@g...com> writes:
>
> Jeżeli na umowie pomiędzy Janem Kowalskim a telefonią komórkową w
> miejscu na podpis Jana Kowalskiego pan Adam Nowak podpisze się słowami
> 'Adam Nowak', to czy ktoś sfałszował podpis?
>
> Jako bonus - czy taka umowa jest ważna, a jeśli tak, to kto jest jej
> stroną?
>
Jeśli Adam Nowak nie miał pisemnego upoważnienia od Kowalskiego to jakim
prawem umowa miałaby byc zawarta?
-
8. Data: 2011-02-22 10:36:36
Temat: Re: Zerwanie umowy z Play
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał
>>> Tak, odpowie za podpisanie się swoim imieniem i nazwiskiem, 10 lat
>>> paki jak nic.
>> Dorośnij.
> Jeżeli na umowie pomiędzy Janem Kowalskim a telefonią komórkową w
> miejscu na podpis Jana Kowalskiego pan Adam Nowak podpisze się słowami
> 'Adam Nowak', to czy ktoś sfałszował podpis?
Ale tu nawet nie chodzi o fałszerstwo bądź nie. Ktoś za kogoś podpisuje
umowę i ma o to pretensje do... pracowników operatora?
Gdyby miał notarialnie poświadczone pełnomocnictwo to jest kryty a tak
wyszło "mało profesjonalnie", że tak to oględnie ujmę.
Pozostaje kwestia czekania na rozpatrzenie reklamacji [?] ale równie dobrze
można wypowiedzieć umowę i wciąż dostawać faktury i być windykowanym.
A co w przypadku, gdy operator zaprosi osobę z umowy do salonu i poprosi o
złożenie podpisu w obecności pracownika? Może dlatego to wszystko tak długo
trwa, bo komuś się ten nieszczęsny podpis nie zgadza z wcześniej złożonym
wzorem?
Ja wiem, że są sytuacje losowe gdy wszystko jest ważniejsze od *przedłużenia
umowy* ale wtedy pretensje należy mieć do losu. Albo przeprosić kuriera.
--
Maciek.