eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZerwanie umowy z PlayRe: Zerwanie umowy z Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zerwanie umowy z Play
    Date: Wed, 16 Feb 2011 16:42:14 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ijgr8r$6l9$1@news.onet.pl>
    References: <ijgpe4$gbo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-120-212.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297870939 6825 89.231.120.212 (16 Feb 2011 15:42:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 15:42:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ijgpe4$gbo$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1007195
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-16 16:10, kamil d pisze:
    > Witam,
    >
    > jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
    > jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).
    >
    > Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
    > umowę podpisuje inny domownik.
    >
    > Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
    > wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
    > Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
    > rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
    > tylko czekać na fakturę korygującą.
    >
    > Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
    > przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
    > zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
    > czekać.
    >
    > Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
    > sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
    > czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.
    >
    > Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
    > umownej?

    Są podstawy, ponieważ umowa nie została zawarta.

    Osoba, która podpisała umowę, będzie odpowiadać za sfałszowanie podpisu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: