-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "vokal" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
Date: Mon, 16 Feb 2015 19:28:23 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 31
Message-ID: <54e236c4$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-206-221-150.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1424111300 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2203 87.206.221.150:9292
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:678279
[ ukryj nagłówki ]PeJot wrote:
> Czołem. W moim aucie po 8 latach eksploatacji zerwały się pojedyncze
> żyły w wiązce idącej od karoserii do drzwi kierowcy. Wiązka pracuje
> na zginanie, nie na skręcanie. Pytanie jak to naprawić, ale tak żeby
> wytrzymało przynajmniej kilka lat i zrobić to bez rozbierania
> tapicerki, bo miejsce przerwania jest widoczne po odsunięciu gumowej
> osłony. Najprostsze rozwiązanie to polutować żyły w miejscu
> przełamania i zabezpieczyć krótkim termokurczem, ale obawiam się że
> za chwilę żyły popękają na wejściu do termokurcza. Inny pomysł to
> wstawienie pomiędzy zerwane końce dodatkowego kawałka nowego
> przewodu, zabezpieczenie miejsc łączenia termokurczami i upchanie
> nadmiaru kabli w drzwiach i karoserii tak by w gumowej osłonie
> pracował *nowy* odcinek przewodu. Z drugiej strony obawiam się że za
> jakiś czas zerwaniu ulegnie kolejny przewód, np. od centralnego
> zamka, czyli może jednak warto zdjąć tapicerkę drzwi położyć nową
> wiązkę, choć podejrzewam że to dłuższa robota. Nowa wiązka w ASO to
> jedyne 350 złotych :>
W Skodzie miałem problem z łamaniem przewodów.
W końcu w drzwiach przewierciłem drugi otwór, ok 10 cm niżej od tego w
słupku i przez ten drugi puściłem wiązkę, żeby pracowała na skręcanie a nie
zginanie..
Wprawdzie kostki tam nie było, ale można ją wsadzić w drzwi pod tapicerkę i
jakoś umocować, żeby nie stukała.
Otwory trzeba koniecznie uszczelnić, żeby nie zaciekało.
--
Pozdrawiam
DJ
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe