eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZerwane przewody w aucie - jak naprawićRe: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
  • X-Received: by 10.140.84.84 with SMTP id k78mr193630qgd.25.1423950754487; Sat, 14 Feb
    2015 13:52:34 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.84.84 with SMTP id k78mr193630qgd.25.1423950754487; Sat, 14 Feb
    2015 13:52:34 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed1a.news.xs4all.n
    l!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!hl2
    no16420104igb.0!news-out.google.com!c1ni5qar.1!nntp.google.com!i13no1289732qae.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 14 Feb 2015 13:52:34 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.53.155.179;
    posting-account=67yd9woAAAAHUu8VHyA7Js47M98NE3m3
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.179
    References: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sat, 14 Feb 2015 21:52:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 39
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:678207
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 14 lutego 2015 17:42:17 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
    > Czołem. W moim aucie po 8 latach eksploatacji zerwały się pojedyncze
    > żyły w wiązce idącej od karoserii do drzwi kierowcy. Wiązka pracuje na
    > zginanie, nie na skręcanie. Pytanie jak to naprawić, ale tak żeby
    > wytrzymało przynajmniej kilka lat i zrobić to bez rozbierania tapicerki,
    > bo miejsce przerwania jest widoczne po odsunięciu gumowej osłony.

    Rozumiem problem, odpowiedź będzie dalej.

    > Najprostsze rozwiązanie to polutować żyły w miejscu przełamania i
    > zabezpieczyć krótkim termokurczem, ale obawiam się że za chwilę żyły
    > popękają na wejściu do termokurcza.

    Racja! Szlag to trafi b. szybko.

    > Inny pomysł to wstawienie pomiędzy
    > zerwane końce dodatkowego kawałka nowego przewodu, zabezpieczenie miejsc
    > łączenia termokurczami i upchanie nadmiaru kabli w drzwiach i karoserii
    > tak by w gumowej osłonie pracował *nowy* odcinek przewodu.

    Termokurcze są dosyć sztywne i w miejscach gdzie następuje zginanie, prędzej czy
    później dojdzie do 'upindolenia' połączenia. Termokurcz wytrzyma, ale kabel/linka w
    końcu padnie. I to na samej granicy termokurcza.

    Musisz "upindolić" kabel możliwie daleko od miejsca maksymalnego zginania. Po obu
    stronach. W miejscach 'upindolenia' możesz wtedy śmiało zastosować termokurcze.

    Jeżeli jest to wiącha ze sryljonem przewodów, temat dalej jest wykonalny, ale nie
    wiem czy opłacalny. Musisz sam ocenić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: