  • Data: 2011-08-12 13:58:50
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 17:18:57 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

    Ale nokie w poczatkach tego przepisu tez tak mialy :-)

    A teraz w druga strone - jest np swietlowka o 6 latach trwalosci
    deklarowanych. Padnie po 25 miesiacach - i sklep sie na mnie wytnie.
    Co z tego ze mi obiecywal 6 lat, skoro juz po 2 przestaje byc zobowiazany.

    Co innego gwarancja - jest na 6 lat, to ciagle obowiazuje, ale duzo moze
    sie zdarzyc - znikniecie gwaranta, drobny druk itp.

    > Każdemu "opłaca" się po prostu coś innego...
    > Dla każdego z nas ten koszt iPhone jest innym procentem
    > w budżecie miesięcznym. Kupują go Ci co im się opłaca...

    Ciekawe co bys powiedzial jak bys stracil.
    A tu drugi kosztuje albo drogo, albo sensownej racie, ale z drugim,
    kompletnie niepotrzebnym abonamentem :-)

    J.