eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Date: Tue, 12 Sep 2023 00:49:11 -0000 (UTC)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mxhj2jzuajw7.1pivdi3k8aldb$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ozhfnurzou26$.974nyxwq9lur$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uct9ce$c7c$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uctq53$sa3$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ucv8nv$sor$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Łączność 5G wywołała rewolucję w tiktokach? Nic mi o tym nie wiadomo.

    5G może nie, nawet LTE może nie, ale 3G spokojnie. Weź streamuj filmy
    przez sieć 2G.

    BTW, próbowałem, jak mi 3G w okolicy wyłączyli i monitoring przełączył się
    na 2G (a w zasadzie nie przełączył, tylko zdechł całkiem, trzeba było
    jechać i lokalnie modem zrestartować... ale zakładam, że przypadku
    wyłączenia sieci 3G w kraju mogli nie mieć w swoich scenariuszach
    testowych).

    Nieużywalne to było. Musiałem kupić modem LTE (i to jeszcze odpowiedni, bo
    oczywiście jest pierdyliard standardów używanych w różnych krajach i
    trzeba się doktoryzować, żeby nie dać się wcisnąć na minę).

    A 3G działało wystarczająco dobrze...

    --
    Rozmawia dziennikarz ze znanym rabusiem:
    - Jakie jest pana najwieksze marzenie?